خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی‌فقیه در مازندران؛

مسئولان به حوزه پسماند مازندران توجه جدی‌تری داشته باشند

مسئولان به حوزه پسماند مازندران توجه جدی‌تری داشته باشند
کد خبر : ۱۲۲۰۴۹۶

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در حوزه اقتصادی مازندران از ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی و مسائل دانشگاهی و علمی و ... مناسبی برخوردار است گرچه در حوزه پسماند با توجه به مسائل زیست‌محیطی مشکلاتی را شاهدیم که در این زمینه‌ها دولت محترم و مسئولین باید تصمیمات جدی‌تری بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی دوشنبه‌شب در نشست با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات بابیان اینکه مازندران الحمدالله با آن زیرساخت ریشه‌دار و مستحکم اعتقادی، ولایی، فرهنگی در حوزه امنیت از امنیتی پایدار برخوردار است، گفت: مردم این دیار مردمی معتقد، مو من و انقلابی هستند که مقام معظم رهبری به‌خصوص روی بُعد انقلابی بودن آن‌ها و نقشی که در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشتند و آن ثباتی که در مسیر دیانت داشتند تأکید کردند و مایه خوشحالی و تشکر ایشان هستند.

وی افزود: با این زیرساخت اعتقادی وایمانی مسلم در دست‌انداز فتنه‌هایی که دشمنان به وجود می‌آورند استان ما در درجه اول به خاطر ایمان و ولایتمداری خود این مردم و در مرحله بعد به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج) و زحمات متصدیان حوزه امنیت و اشراف کامل آنان کمترین آسیب‌ها را داشت.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن این استان خودبه‌خود و به‌صورت طبیعی از منظر اخلاقی و فرهنگی شاهد آسیب‌هایی هستیم که انتظار ما این است در حوزه امنیت اخلاقی و فرهنگی شماها مسئله را جدی‌تر بگیرید و بیشتر در این زمینه فعالیت داشته باشید و به آن پشت پرده‌هایی که دارند مدیریت و ساماندهی می‌کنند مسائل ضد فرهنگی را برخوردهای به‌موقع و مناسبی را داشته باشید.

آیت‌الله محمدی لائینی بیان کرد: ظواهری که از مسائل فرهنگی در این استان دیده می‌شود نه مربوط به مردم مازندران هست و نه درشان این مردم، مسلماً این‌ها نقشه‌ها و توطئه‌هایی است که دشمنان ما حساب‌شده و سازمان‌دهی شده دارند انجام می‌دهند و ما هم باید به‌طورجدی با این سازمان‌دهی‌های نامرئی و پشت پرده برخورد کنیم.

وی یادآور شد: در حوزه اقتصادی هم مازندران از ظرفیت‌های اقتصادی و کشاورزی و مسائل دانشگاهی و علمی و ... مناسبی برخوردار است گرچه در حوزه پسماند با توجه به مسائل زیست‌محیطی مشکلاتی را شاهدیم که در این زمینه‌ها دولت محترم و مسئولین باید تصمیمات جدی‌تری بگیرند.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز