خبرگزاری کار ایران

هواشناسی استان پیش‌بینی کرد؛

وزش باد نسبتاً شدید از عصر امروز در مازندران/ شالیکاران نسبت به مقاوم‌سازی خزانه برنج اقدام کنند

وزش باد نسبتاً شدید  از عصر امروز در مازندران/ شالیکاران نسبت به مقاوم‌سازی خزانه برنج اقدام کنند
کد خبر : ۱۲۱۴۳۸۷

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرد که هوای مازندران برای امروز گرم و آفتابی از بعدازظهر با وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد هوای مازندران برای امروز دوشنبه ۱۵ فروردین‌ماه گرم و آفتابی از بعدازظهر با وزش باد نسبتاً شدید و کاهش تدریجی گرما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: آسمان مازندران برای فردا سه‌شنبه با کاهش دما گاهی با افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده همراه است، اما روز چهارشنبه صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: پنجشنبه نیز آسمان استان نیمه‌ابری در بعدازظهر و شب ابری به‌ویژه در ارتفاعات نیمه‌ابری با بارندگی و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی بابیان اینکه از بعدازظهر امروز جریانات خنک شمالی در استان شکل می‌گیرد که کاهش گرما و وزش باد نسبتاً شدید را به همراه دارد به شالیکاران توصیه کرد بعدازظهر نسبت به بستن و مقاوم‌سازی پوشش خزانه برنج اقدام کنند.

اسدی با اعلام اینکه دیروز پل سفید با دمای ۳۵ درجه گرم‌ترین و صبح امروز بلده با دمای ۴ درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان بودند، گفت: دریا از امروز بعدازظهر مواج خواهد شد و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز