خبرگزاری کار ایران

به میزبانی آمل؛

نخستین یادواره شهدای شهرداری‌های مازندران برگزار می‌شود

نخستین یادواره شهدای شهرداری‌های مازندران برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۱۹۴۱۴

این یادواره با حضور خانواده‌های این شهدا در محل حسینیه لاله‌های زهرایی در جوار گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

شهردار آمل گفت: نخستین یادواره‌ شهدای شهرداری‌های مازندران در شهر آمل برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از آمل، احمد امیرسلیمانی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری نخستین یادواره شهدای شهرداری‌های استان مازندران برگزاری این یادواره را در هفته نخست آذرماه سال‌جاری همزمان با هفته بسیج بیان عنوان کرد: این یادواره با حضور خانواده‌های این شهدا در محل حسینیه لاله‌های زهرایی در جوار گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های مازندران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تعداد ۲۸ تن از نیروهای خود را برای دفاع از ایران اسلامی تقدیم نظام کرده است، تصریح کرد: شهرداری آمل با تقدیم ۵ شهید گرانقدر به نظام اسلامی بیشترین تعداد شهدا را در میان شهرداری‌های مازندران دارد.

امیرسلیمانی یادآور شد: با هدف تکریم از مقام والای شهدای عرصه شهرداری و تعمیق ارتباط میان این خانواده‌ها و شهرداری‌ها در قالب برگزاری اولین یادواره شهدای شهرداری‌های مازندران‌، شهرداری آمل میزبان خانواده معظم و معزز این شهیدان است.

شهر دار آمل با تأکید بر اینکه رفاه امروز خود را مدیون شهدا هستیم، اظهار داشت: امنیت امروز کشور که بزرگ‌ترین نعمت الهی است مرهون خون شهدا، شجاعت، جانبازی و رشادت آن‌هاست و خانواده‌های شهدا مایه افتخار و عزت ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: برای بهتر برگزار شدن این یادواره، مدیران عامل سازمان‌ها، مدیران ستادی شهرداری و مدیران روابط عمومی شهرداری و سازمان‌های وابسته باید با ارائه بهترین عملکرد در راستای ماندگار شدن آن تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مدیران و کارکنان نهاد‌ها و سازمان‌ها و نیز شهروندان، امنیت و رفاه کامل در کشور را مدیون فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان در دوران پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز