خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری در مجلس شورای اسلامی:

خدشه به وحدت کارگران خیانت به جامعه کارگری است

خدشه به وحدت کارگران خیانت به جامعه کارگری است
کد خبر : ۱۱۷۰۴۸۴

رئیس فراکسیون کارگری در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسی به وحدت کارگران خدشه وارد کند؛ به جامعه کارگری خیانت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی بابایی کارنامی چهارشنبه شب در سی و سومین گردهمایی سرپرستان و روزنامه کار و کارگر سراسر کشور در ساری، به تلاش و ظرفیت جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: اما با بی‌تدبیری‌های چندساله، نتوانستیم از ظرفیت‌های کشور به‌ویژه قشر زحمتکش کارگر به‌خوبی استفاده کنیم.

وی به طرح همسازان حقوق بازنشستگان اشاره کرد و افزود: طرحی که در حد شعار ماند و به‌خوبی عمل نشد؛ این یعنی شانیت جامعه کارگری در این طرح به‌خوبی حفظ نشد.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی به بدهکاری 400 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و آن را مطالبه جدی خود از دولت اعلام کرد.

بابایی کارنامی به نقش کارگران در برهه‌های مختلف جامعه به‌ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: باید فرصتی برای شنیدن صدای کارگران، دغدغه‌های آن‌ها و بیان مطالبه‌شان به وجود آید، چراکه سفره این قشر از جامعه مملو از رزق و روزی حلال است.

وی بابیان اینکه کارگران ستون فقرات جامعه هستند که همواره پای نظام و کشور ایستاده‌اند، وحدت و همدلی را مهم‌ترین خصیصه جامعه کارگری دانست و ادامه داد: هر چه این وحدت افزایش پیدا کند مسیر روبه‌جلو هموارتر می‌شود.

رئیس فراکسیون کارگری در مجلس شورای اسلامی به مشکلات جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که امروز، حال مردم ایران خوب نیست.

بابایی کارنامی به طرح واگذاری بانک رفاه کارگران به دولت اشاره کرد و افزود: منابع و دارایی‌های سازمان تأمین اجتماعی بین النسلی است، به‌نوبه‌ی خودم تلاش می‌کنم تا واگذاری این بانک متوقف شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز