خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری:

مشارکت و همکاری مردم برای ایجاد امنیت اجتماعی ضروری است

مشارکت و همکاری مردم  برای ایجاد امنیت اجتماعی ضروری است
کد خبر : ۱۱۶۸۸۵۵

به سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: برای رسیدن به صیانت از حریم و حفظ امنیت استان به‌عنوان حقوق عامه مردم و خط قرمز شورای تأمین به همکاری همگانی نیاز است و لازم است مردم مازندران برای ایجاد امنیت اجتماعی بیشتر همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علی شیرازی روز یکشنبه در بازدید از نمایشگاه کشفیات اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ظفر در ساری گفت: برخورد با مجرمان حرفه‌ای در قالب  طرح ظفر نیروی انتظامی در همه شهرستان‌های استان اجراشده و ادامه دارد.

وی بابیان این‌که امروز فقط گوشه‌ای از کشفیات، دستگیری و برخوردهای نیروی انتظامی به نمایش گذاشته‌شده است، افزود: به مردم استان قول می‌دهیم در راستای تأمین امنیت و مقابله با اشرار و برهم زنندگان  نظم عمومی با حمایت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی این طرح‌ها با شدت تداوم داشته باشد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران بابیان اینکه امروز به دستور شخص استاندار با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی علاوه بر شناسایی مجرمان حرفه‌ای و اراذل‌واوباش ، نقاط فساد انگیز را نیز تحت کنترل و رصد قرار داده‌ایم، گفت: به‌زور حتم  با همه افراد در هر سطح و جایگاه و با هر درجه از جرائم برخورد قانونی و قاطع می‌شود تا جایگاه و شأن این استان حفظ شود.

وی ادامه داد: با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و اطلاعاتی و به‌ویژه با همکاری مردم فرصت خودنمایی برای  سلب امنیت مردم را به هیچ‌کس نخواهیم داد.

شیرازی گفت: البته از مردم انتظار داریم با نیروی انتظامی و اطلاعاتی همکاری بیشتری کنندو البته اصحاب رسانه هم باید فرهنگ گسترش مشارکت برای ایجاد امنیت را مورد توجه قرار بدهند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز