خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی ستاد ابراهیم رئیسی در مازندران:

راهبرد مهم استاندار؛ توسعه مازندران است

راهبرد مهم استاندار؛ توسعه مازندران است
کد خبر : ۱۱۶۸۰۰۱

مسعود کاوه ، معاون سیاسی ستاد حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در استان مازندران با تشریح برنامه های استاندار جدید مازندران گفت: انتصاب مدیرانی متعهد؛ خلاق و انقلابی و درعین حال متخصص؛ دغدغه اصلی استاندار جدید مازندران است.

معاون سیاسی ستاد رئیسی در استان مازندران در گفت و گو با ایلنا،گفت:استاندار در مراسم معارفه خویش به صراحت اعلام کرد که بنده استاندار جوانان بدون پارتی در استان مازندران هستم بنابراین مولفه جوان بودن؛ به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای استاندار نسبت به انتصاب مدیران ستادی وصف است.

کاوه به تشکیل کارگروهی متشکل از افراد خبره و کارشناس جهت بررسی سوابق مدیران حایز شرایط در مناصب مختلف اشاره کرد و درعین حال گفت: براساس بخشنامه وزیر کشور؛ ۸۵ درصد مدیران استانی و شهرستانها باید از ساختار وزارت کشور باشند و ۱۵ درصد خارج از این قاعده خواهند بود که اینجا یک نوع ابهام پیش می آید و به نوعی رویکرد انحصاری نسبت به انتصاب مدیران است.

وی به وجود نیروهای نخبه و جوان در استان اشاره کرد که دارای خلاقیت ، نوآوری بوده و قدرت ریسک پذیری بالایی دارند ولی ممکن است حایز ۱۵ درصد ملاگ های تعیین شده نباشند؛ بنابراین انتظار می رود که وزیر محترم کشور به نوعی این انحصار را از میان بردارد و چه بسا مدیران توانمندی در دستگاه های اجرایی دیگری باشند که می توان از وجودشان در پست های مختلف مدیریتی استان مازندران بهره برد.

این فارغ التحصیل مقطع دکترای علوم سیاسی در ادامه گفت:  کارگروه مذکورکه تنی چند از مدیران شایسته نظام و استان از جمله  علیرضا جمشیدی با سابقه فرمانداری، مدیرکلی و معاونت استاندار، جواد اسماعیلی و احمد ثلاثی از مدیران کل کارنامه دار و خوشنام وزارت اطلاعات  درآن حضور دارند که درحال مطالعه و بررسی افراد واجد شرایط جهت تصدی پست های مدیریتی درسطح فرمانداری ها و مدیران کل می باشد و افرادی که شرایط سه گانه صلاحیت، کارآمدی و روحیه انقلابی را داشته باشند؛ برای اتخاذ تصمیم نهایی به استاندارمحترم معرفی و در نهایت استاندار  تصمیم نهایی را  خواهد گرفت.

وی به بیانیه رهبرانقلاب در گام دوم انقلاب اشاره کرد که درآن بر به کارگیری جوانان متعهد و انقلابی با رویکرد جهادی برای مناصب مدیریتی مورد تاکید قرار گرفته ، نیک روشن است که مدیریت جهادی به معنای تلاش شبانه روزی با اتکا به ایمان الهی و اصل ما می توانیم ؛ بنابراین افرادی که چنین رویکردی را داشته باشند یقینا از پتانسیل چنین مدیرانی بهره برده میشود.

 او در ادامه صحبت های خود به انتصابات اخیر در استان اشاره نمود و گفت: مدیران جدید که توسط استاندار منصوب شدند از جوانان متعهد و متخصص هستند و ان شاءالله این روند با قدرت ادامه خواهد یافت.

مسعود کاوه افزود:مدیران عالی نظام همچون محمد باقر قالیباف و محسن رضایی را جوانان دیروز و فرماندهان جوان دفاع مقدس ذکر کرد که نظام به آنان اعتماد نموده و امروز نتیجه آن را شاهدیم.

او گفت:طبق فرمایشات رهبری معظم در بیانیه گام دوم ما امروز برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی به یک دولت اسلامی نیازمندیم که ریشه فساد و تبعیض را بخشکاند و به معنای واقعی دولت اسلامی باشد و پس از آن وارد جامعه پردازی و جامعه اسلامی شویم  تا به تمدن نوین اسلامی برسیم و بعنوان یک پارادایم برای دیگر کشورها مطرح شویم.

وی گفت:امروز به جوانانی نیاز داریم که روحیه جهادی وانقلابی داشته و آن قدرکار کنند که خستگی را به ستوه آورند!

وی به سوابق روشن استاندار مازندران اشاره کرد و گفت:  حسینی پور جز مدیران ملی با کارنامه محسوب میشوند و بی شک با وجود وی قطعا آینده استان روشن است.

این فعال سیاسی مشکلات متعدد استان از جمله پسماندها‌،معضلات زیست محیطی و عدم توسعه کشاورزی و صنعت گردشگری را تنها بخشی از مشکلات استان برشمرد و گفت: پسماندها در دنیا یک فرصت برای توسعه است و برای استان ما یک تهدید به شمار می روند! کشاورزی استان هنوز سنتی است و نتوانسته ایم از ظرفیت های اقلیم ۴ گانه استان برای توسعه صنعت گردشگری استفاده کنیم!

وی گفت: انتطار داریم استاندار جدید؛ مازندران را در مسیر توسعه وپیشرفت راهبری کند و از همه گروه ها وجناح های سیاسی درخواست میکنم سعه صدر  بیشتری به خرج دهند و در این مسیر استاندار را همراهی نمایند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز