خبرگزاری کار ایران

به مناسب هفته دولت صورت گرفت؛

دیدار جمعی از تشکلات کارگری با دولت مردان مازندرانی

دیدار جمعی از تشکلات کارگری با دولت مردان مازندرانی
کد خبر : ۱۱۲۴۱۳۶

دبیر و اعضای هییت اجرایی خانه کارگر به مناسبت هفته دولت از زحمات صادقانه و مسئولانه مسولین استان ،بویژه استاندار مازندران قدردانی نمودند .

به گزارش خبرنگار ایلنا،در این دیدار نصرالله دریابیگی،دبیر اجرایی خانه کارگر ضمن تبریک هفته دولت و  با یاد و خاطرات شهیدان رجایی و باهنر گفت : من شاهد زحمات  همه مسئولان به ویژه استاندار مازندران در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی به حمایت از کار، تولید و کارگران بازنشسته و معیشت مردم بودم و از زحمات مسئولین دولت دوازدهم تشکر و برای  دولت جدید موفقیت آرزو می کنم . 

در این دیدار حسین زادگان استاندار مازندران گفت : دولت در شرایط سخت ,با مشکلات  درآمدی ، تحریم ظالمانه توانست در مازندران بیش از ۰ ۲۵ بنگاه اقتصادی تعطیل شده را به روال عادی و تولید بر گردانیده و با برگزاری جلسات مختلفی اشتغال، مذاکرات  با شورای گفتگو اتاق بازرگانی و حمایتهای همه جانبه تشکل‌های مختلف به ویژه تشکلات کارگری و بازنشستگی در راس آن خانه کارگر فعالیت اقتصادی مطلوبی را برای حفظ اشتغال و حمایت از کار و تولید و کارگر بپردازد.

استاندار مازندران از زحمات خانه کارگر و  مسئولین اجرایی این تشکل  وفادار به محرومین و مستضعفین و نظام که به حق یار و یاور کارگران بودند، قدردانی کرد.

در ادامه دیدارهای تشکلات کارگری مازندران به مناسبت هفته دولت،دبیر و تنی چند از اعضای هیات اجرایی خانه کارگر به اتفاق روسای تشکل های کانونهای شوراهای بازنشستگان و انجمن صنفی کارگران ساختمانی با کامران اصغری،مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار کردند و ضمن تبریک هفته دولت از تلاش ها و زحمات دولت گذشته تقدیر و تشکر کردند.  کامران اصغری مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این دیدار،گفت : دولت با توجه به مشکلات شدید اقتصادی تمام تلاش خود را معطوف به حمایت از اشتغال مردم بویژه  قشر شریف کارگران و بازنشسته نموده و موفقیت نسبی حاصل گردیده است و ی در ادامه برای دولت آقای رئیسی آرزوی موفقیت کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز