خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران عنوان کرد:

عدم وجود برنامه‌ در بخش گردشگری مازندران

عدم وجود برنامه‌ در بخش گردشگری مازندران
کد خبر : ۱۱۱۱۸۵

استان مازندران نیازمند وجود سالن‌ها و اماکن بزرگ گردشگری است. / دولت معتقد است که باید تمام ظرفیت‌های برای توسعه بخش خصوصی کشور به کار گرفته شود.

استاندار مازندران مطرح کرد: متاسفانه برنامه‌ای در زمینه گردشگری در مازندران وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از آمل، ربیع فلاح جلودار صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز ملی دامپزشکی در سالن اریکه آریایی این شهرستان با اعلام اینکه با توجه به ورود قریب به ۴۶ میلیون مسافر به مازندران فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری استان وجود دارد، اذعان داشت: در این استان بار عظیمی از مشکلات خدماتی پیش روی میهمانانی که وارد مازندران می‌شوند وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در این استان نیاز به سالن‌ها و اماکن بزرگ گردشگری در مازندران است، اظهار داشت: در این بخش با برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند مرتفع شود.

فلاح با بیان اینکه باید زمینه مشارکت همه مردم را در فعالیت‌های استان فراهم کنیم، اظهار داشت: ظرفیتی که در داخل و خارج از کشور برای توسعه وجود دارد بیانگر همین نقطه است.

استاندار مازندران از برنامه دولت برای توسعه بخش خصوصی خبرداد و گفت: در این زمینه دولت معتقد است که باید تمام ظرفیت‌ها برای توسعه کشور به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه مازندران استانی نخبه‌پرور است، تصریح کرد: باید در کنار پرورش نخبگان زمینه را برای زندگی با نشاط مردم فراهم کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه شعار دولت اعتدال‌گرایی است و این اعتدال به معنای این است که باید از افراط و تفریط خارج شویم، اظهار داشت: امروز مازندران به رای بالا به دولت به تدبیر و امید افتخار می‌کند.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم با شرایط ایجاد مشکلات کشور را حل کنیم، یادآور شد: تغییر رویکرد گذشته در مازندران ضروری است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز