خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر ساری تاکید کرد:

تا زمان تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره پروژه جدید تعریف نشود

کد خبر : ۱۰۹۰۰۴

در سنوات گذشته شهرداری نتوانست راهکار خوبی برای درآمد پایدار شهری ارایه دهد و مدیریت ها ظاهرا فقط مدیریت هزینه بود.

علی اکبر زلیکانی عضو شورای شهر ساری در جلسه علنی این شورا که با حضور اعضا و خبرنگاران رسانه‌های گروهی برگزار شد، حضور خبرنگاران در کنار مدیران شهری را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: خبرنگاران شناخت بهتر و جامع‌تری از شهر و نیازهای آن دارند و لذا باید از ظرفیت همراهی آن‌ها سود ببریم.

به گزارش ایلنا از ساری، وی در ادامه با بیان اینکه فضای شورای شهر فضای همدلی و همکاری است از رسانه‌ها خواست این فضای مطلوب را به مردم معرفی کنند و به اطلاع مردم برسانند که دوستان من در شورا تمام وقت و توان خود را گذاشته‌اند تا مسایل و مشکلات شهر کمتر شود و خود بنده تمام زندگی‌ام تحت الشعاع کار شورا قرار گرفته است.

زلیکانی با اشاره به حضور در چهار کمیسیون از کمیسیون‌های پنجگانه شورا شهادت داد که در کمیسیون‌ها تلاش فراوانی می‌شود تا کار مدیریت شهری بهتر و سریع‌تر پیش رود.

وی با تاکید بر اینکه برای ایجاد درآمد پایدار باید چاره اندیشی شود تصریح کرد: در سنوات گذشته شهرداری نتوانست راهکار خوبی برای درآمد پایدار شهری ارایه دهد و مدیریت‌ها ظاهرا فقط مدیریت هزینه بود این در حالی است که شهرهایی با درجه و شاخص‌های پایین‌تر از ساری از ما سبقت گرفتند.

زلیکانی اضافه کرد: ایجاد درآمد پایدار یعنی تعریف پروژه‌هایی به نفع مردم و شهر که به دلیل فقدان زیر ساخت‌های لازم تاکنون محقق نشد.

وی پیشنهاد کرد مادامی که پروژه‌های نیمه کاره تکمیل نشد پروژه جدید تعریف نشود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز