خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری ویژه آمل خبرداد:

وجود ۵۱۲ موقوفه شاخص در آمل

وجود ۵۱۲ موقوفه شاخص در آمل
کد خبر : ۱۰۴۸۱۵

تعامل و مشارکت مسئولان اجرایی با مردم و خیرین می‌تواند در اجرای توسعه عمرانی شهرستان آمل تاثیرگذار باشد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری ویژه آمل از وجود ۵۱۲ موقوفه شاخص در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، شعبانعلی واحدی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان آمل که در سالن فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، ‌ با اعلام اینکه در استان مازندران ۱۳۲۲ امامزاده شناخته شده به ثبت رسیده است، اذعان داشت: از این تعداد حدود ۹۸ امامزاده در شهرستان آمل شناسایی شده است.

وی کل موقوفات به ثبت رسیده آمل را حدود ۱۱۹۴ بیان و عنوان کرد: در این شهرستان ۳۲ هزار و ۲۶ رقبه وجود دارد که ۵۱۲ موقوفه شاخص ثبت اداره اوقاف و امورخیریه آمل شده است.

واحدی با تاکید براینکه متولیان و مسئولان امر برای تکریم از امامزادگان باید نهایت تلاش خود را به کار گیرند، اظهار داشت: در این شهرستان ۴۳۰ مساجد، ۱۳۰ حسینیه، ۱۳۴ تکایا، هشت فاطمیه و چهار زینبیه به ثبت رسیده است.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با بیان اینکه در اجرای احداثامامزادگان تاکنون در این شهرستان کارهای خوبی صورت گرفت است، تصریح کرد: با توجه به اینکه ساماندهی بقعه ناصرالحق از دغدغه‌های مقام معظم رهبری بوده هم‌اکنون با رضایتمندی در حال اجراست.

وی ابراز داشت: هم‌اکنون با ساخت کتابخانه فرهنگی و مذهبی در جوار امامزاده ابراهیم(ع) می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای علاقمندان به کتاب‌های مذهبی و فرهنگی باشد.

واحدی خاطرنشان کرد: تعامل و مشارکت مسئولان اجرایی با مردم و خیرین می‌تواند در اجرای توسعه عمرانی شهرستان آمل تاثیرگذار باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز