خبرگزاری کار ایران

در هفته دفاع مقدس صورت می گیرد:

بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در بخش دشت سر آمل

بهره برداری از ۸ پروژه عمرانی در بخش دشت سر آمل
کد خبر : ۱۰۴۷۷۴

بخشدار دشت سر آمل از افتتاح و بهره برداری ۸ پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس خبرداد. / برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال هزینه شده است.

ایلنا: بخشدار دشت سر آمل از افتتاح و بهره برداری ۸ پروژه عمرانی در هفته دفاع مقدس خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، سیدمحمد حسنی صبح امروز در جلسه ستاد هفته گرامیداشت دفاع مقدس شهرستان آمل با بیان اینکه در این هفته بهره برداری گازرسانی ۸ روستای بخش دشت سر را به حضور مسئولان استانی و شهرستانی خواهیم داشت، یادآور شد: هم اکنون پیمانکاران در روستاهای اجوارکلا(نجارمحله، خونی سر، هارون کلا، نفرخیل)، فیروزکلای علیا، وسطی و سفلی، می‌له، مهدیخیل، پاشاکلا و معلم کلا با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۷۴ میلیارد و ۳۵۶ میلیون ریال هزینه شده است.

حسنی با اعلام اینکه در هفته دفاع مقدس نخستین یادواره شهدای ۸۴ شهید بخش دشت سر برگزار خواهد شد، اذعان داشت: در این روز وصایای شهدای این بخش به چاپ خواهد رسید که این کار فرهنگی برای نخستین بار در بخش‌های شهرستان آمل از سوی بخش دشت سر انجام می‌شود.

بخشدار دشت سر آمل از بهره برداری و افتتاح ساختمان دهیاری، پارک روستایی و غسالخانه روستای تمسک خبرداد و گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک واحد تولیدی مرغداری را در روستای مزرس از توابع این بخش به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دهیاران و اعضای شورای دوره چهارم همایش گردهمایی و تجلیل از اعضای شورای دوره سوم و چهارم را به همراه دهیاران این بخش که بیشترین حضور در جنگ داشتند، خواهیم داشت.

حسنی ادامه داد: با توجه به ساماندهی گلزار شهدا با تلاش بنیاد شهید شهرستان آمل در هفته دفاع مقدس بهاس گرامیداشت ایثار و رشادت‌های شهدا، ساماندهی دو مزار شهید روستای می‌له با را در دست کار داریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز