خبرگزاری کار ایران

افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان اصلی‌ترین دغدغه شرکت تولیپس

افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان اصلی‌ترین دغدغه شرکت تولیپس
کد خبر : ۱۵۶۵۶۱۱

مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (تولیپس) گفت: در حال حاضر، بیش از ۳۵۰ مرکز خدمات پس از فروش در حال ارائه خدمات به مشتریان بوده و اکنون بیش از ۸۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم در مجموعه ناسیونال مشغول به کار هستند.

شاهین علی محمدی، مدیرعامل شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران (تولیپس) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در مورد آخرین دستاوردها و فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته، اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات و محدودیت‌هایی اقتصادی که در سال گذشته با آن مواجه بودیم، توانستیم سبد محصولات شرکت را به بیش از ۷۰ قلم کالا برسانیم. همچنین امسال نیز توانستیم، اینترنت اشیا را در محصولات این شرکت راه‌اندازی کنیم.

وی به همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر، بیش از ۳۵۰ مرکز خدمات پس از فروش در حال ارائه خدمات به مشتریان بوده و اکنون بیش از ۸۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم در مجموعه ناسیونال مشغول به کار هستند.

علی محمدی با اعلام اینکه افزایش کیفیت و رضایتمندی مشتریان اصلی‌ترین دغدغه شرکت در سال جاری بوده است، گفت: این شرکت تلاش کرده تا در کمتر از ۴۸ ساعت نارضایتی مشتریان را برطرف کند و به دنبال تبدیل شدن به بهترین ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش در زمینه لوازم خانگی کوچک در کشور هستیم.

وی ادامه داد: نوید این را خواهیم دارد که طی چندماه باقیمانده هم از نظر کیفیت و هم از نظر خدمات پس از فروش از پایان سال امسال به بهترین خدمات پس از فروش در زمینه لوازم خانگی کوچک در کشور تبدیل شویم. در همین راستا امیدواریم بتوانیم سال آینده محصولات جدیدتر مثل جاروی رباتیک و غیره را رونمایی کنیم و با برندهای خارجی به رقابت بپردازیم.

این تولیدکننده افزود: خوشبختانه امروز محصولات ناسیونال ایران در سایر دنیا در کشورهای عربی و روسیه نیز عرضه می‌شود

علی محمدی در پایان به عنوان نماینده شرکت از مشتریان خود تشکر کرده و در صورت بروز هرگونه کوتاهی، عذرخواهی کرده و بر عزم خود برای رفع مشکلات تأکید کرده است.

حجم ویدیو: ۹.۷۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر