خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت کلور در گفتگو با ایلنا:

اشتغال بیش از 14 هزار نفر در مجموعه شرکت های کلور+فیلم

اشتغال بیش از 14 هزار نفر در مجموعه شرکت های کلور+فیلم
کد خبر : ۱۵۱۷۲۵۸

رییس هیأت مدیره شرکت کلور در گفتگو با ایلنا گفت: در مجموع تعداد دو هزار و 200 نفر به صورت مستقیم و 12 هزار نفر غیر مستقیم در مجموعه شرکت های کلور مشغول فعالیت هستند.

علی جلائی، رییس هیأت مدیره شرکت کلور در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه شرکت کلور به مدت یک دهه است که در صنعت لوازم خانگی کشور فعالیت دارد، گفت: محصولات این شرکت شامل یخچال فریز خانگی، سایدبای‌ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و تلویزیون است. وی افزود: در مجموع تعداد دو هزار و 200 نفر به صورت مستقیم و 12 هزار نفر غیر مستقیم در این مجموعه شرکت ها مشغول فعالیت هستند و در مجموع سبد کالایی گروه ده درصد نیاز کشور را تولید می‌کنند که بیشترین تولید و فروش نیز در اختیار یخچال فریزر قرار دارد.

گرید انرژی A تری پلاس رییس هیأت مدیره شرکت کلور، گفت: در صنعت تکنولوزی لوازم خانگی نتایج خوبی دست آورده و توانسته‌ایم گرید انرژی A تری پلاس را کسب کرده و تکنولوژی‌های آپشن محور باعث شد تا شاهد تقاضای بسیاری به خصوص در نمایشگاه سال جاری که 24 امین دوره برگزاری آن بود شویم. جلائی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته گام‌های بسیار خوبی در مورد صادرات برداشته‌ایم و امیدواریم به زودی در بازار کشورهای منطقه و آفریقایی بتوانیم نقش پررنگی داشته باشیم.

وی تاکیدکرد: نسبت به سال گذشته از لحاظ ارزی برنامه مشخصی وجود نداشت اما امسال هرچند محدودیت ارزی شامل تمام تولیدکنندگان بود، و باعث کاهش تولید یا عدم توسعه شدند اما نکته حائز اهمیت این بود که برنامه مشخصی به تولیدکننده ارائه شد.

انتظار حمایت از دولت جدید رییس هیأت مدیره شرکت کلور با اشاره به اینکه، امید داریم که در دولت جدید حمایت شویم و فرآیندهایی که امکان صادرات به ما نمی‌دهد یا واردات را کند کرده اصلاح شود، گفت: هم‌چنین گمرکات و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، بهبود یابد تا بتوانیم گام‌های بلندتری را برای ایران قوی برداریم جلائی در ادامه گفت: پزشکیان نوید حمایت از تولیدکننده داده امید داریم که در این دولت مشکلات به حداقل برسد و به رشد و توسعه که جزء اهداف شرکت است رسیده و نقش موثری را ایفا کنیم.

او افزود: مشورت رئیس جمهور با اقتصاددان‌هایی که در حال حاضر در زمینه صنعت فعال هستند باعث می‌شود تا بسیاری از تصمیم‌ها به نحو بهتری انجام داده‌شود. انتظار داریم پیش از تغییر قوانین اطلاع بیابیم تا بتوانیم پیش‌بینی‌های لازم را پیش از تغییر قانون انجام دهیم.

رییس هیأت مدیره شرکت کلور در پایان گفت: به عنوان یک ایرانی افتخار می کنیم که محصولات تولیدی مان، در سطح رقابت با کشورهای جهانی است و خدمات پس از فروشی را ارائه می‌دهیم، درخور مردم کشور عزیزمان و درصدد تسلط بر تکنولوژی‌های روز هستیم تا کالاها و خدمات جدیدتری را برای عرضه داشته باشیم.

حجم ویدیو: ۱۳۸.۴۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۲۷ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز