خبرگزاری کار ایران

رئیس صنعت و تجارت استان لرستان:

50اکیپ بازرسی کنترل بازار شب عید لرستان را برعهده دارند

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت استان لرستان از نظارت 50 اکیپ ثابت و سیار بازرسی بر بازار در استان لرستان از 15اسفندماه 94 تا 15فروردین ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در خرم آباد، محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه تقاضای عمومی مردم برای خرید مایحتاج خود در روزهای پایانی سال افزایش می‌یابد، افزود: طرح نظارت بر بازار شب عیداز 15 اسفندماه 94 تا 15 فروردین‌ماه در استان لرستان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: 50 اکیپ ثابت و سیار با همکاری بازرسان اصناف، معاونت غذا و دارو، تعزیرات حکومتی، بهداشت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و پایانه‌های حمل‌ونقل کار نظارت را انجام می‌دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن تجارت لرستان عنوان کرد: کالاهای پر تقاضای ایام عید از قبیل کیف و کفش، پوشاک، آجیل، شیرینی، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند و شکر، لبنیات، روغن نباتی، برنج  و میوه و تره‌بار از اولویت‌های نظارت کالایی در این ایام است.

وی تصریح کرد: در ایام نوروز حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری، شرکت‌های مسافرتی هوایی و زمینی و دفاتر فروش آن‌ها، اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ها و رستوران‌های بین‌شهری نیز مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد.

صفی خانی با بیان اینکه برای ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفاه حال مسافران نوروزی بازرسان در ایام نوروز در دو نوبت صبح و عصر حضور دارند، بیان کرد: مردم در صورت مشاهده عدم درج فاکتور، عرضه خارج از شبکه، حراج غیرواقعی و هرگونه شکایات می‌تواند با شماره تلفن 124 تماس بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در صورت اطلاع تخلف، بازرسان در کمترین زمان حضور پیدا می‌کنند،یاد آوری کرد: در صورت مشاهده تخلف توسط بازرسان پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

کد خبر : ۳۵۰۳۲۷