خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

تکمیل ساختمان شهرداری نتیجه وحدت و همگرایی تیم مدیریت شهری است

تکمیل  ساختمان شهرداری نتیجه وحدت و همگرایی تیم مدیریت شهری است
کد خبر : ۱۵۲۴۹۵۱

استاندار لرستان گفت: تکمیل ساختمان شهرداری کوهدشت نتیجه ی وحدت و همگرایی تیم مدیریت شهری در این شهرستان است‌.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوطالب شفقت روز یکشنبه یازدهم شهریور در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری کوهدشت عنوان کرد: هر جا هماهنگی و همراهی بین ارکان اجرایی باشد سرعت، کیفیت و بهبود رضایت مردم را به همراه خواهد داشت که این موضوع در روند تکمیل ساختمان شهرداری نمایان است.

وی تصریح کرد: هر چقدر فضای کار و محل خدمت بهتر باشد کارکنان با نشاط بهتری به ارائه ی خدمت می پردازند.

استاندار لرستان در مورد پروژه ی چهارخطه خرم آباد به کوهدشت گفت: این پروژه به دلیل مشکلات اعتباری و نبود پروژه در موعد قول داده شد بهره برداری نشد.

شفقت افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات و دستاوردها و البته عذرخواهی به دلیل اقدامات انجام نشده است.

وی با بیان اینکه طرح های انجام نشده در دست اقدام و پیگیری است تصریح کرد: لزوم گزارش دهی به مردم و امید آفرینی و، عذرخواهی به دلیل کارهای انجام نشده در هفته دولت یک رویکرد مهم می باشد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه اجرای این طرح همچنان در حال پیگیری و تامین اعتبار است گفت: همچنین بهسازی راه کوهدشت به سه راهی زانوگه و پل سیمره در قالب جاده اربعین در دست اقدام است.

شفقت افزود: این مسیر یک جاده مواصلاتی بین المللی است که باید پیگیری شود چراکه از نظر اقتصادی و سلامت مردم مفید است.

 وی همچنین بر ایجاد نشاط اجتماعی توسط شهرداری ها تاکید و تصریح کرد:۳۳ پروژه به ارزش ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای شهرستان کوهدشت در آستانه افتتاح است امروز نیز پنج طرح با اعتبار ۹۶۰ میلیارد ریال امروز بهره برداری می شود.

شققت اضافه کرد: شهدای دولت سمبل مدیریت اسلامی بودند که شهید رییسی الگوی مدیریت اسلامی را راه اندازی کرد و شهید رجایی با وجود ۲۷ روز رییس جمهوری همچنان محبوب دلها است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز