امکان استفاده از پیامک و اپلیکیشن برای دریافت رمز دوم پویا در بانک گردشگری
عضو هیات مدیره بانک گردشگری اعلام کرد: لازم است مشتریان این بانک در اسرع وقت نسبت به فعال سازی رمز دوم پویا به دو شیوه حضوری و غیرحضوری اقدام کنند.
وی افزود: هدف از این اقدام بانک مرکزی که همه بانک های کشور را شامل می شود، افزایش امنیت برای مشتریان بانک ها و جلوگیری از فیشینگ یا کلاهبرداریهای اینترنتی از حساب های بانکی مشتریان است.
جمشیدی ادامه داد: مشتریان بانک گردشگری میتوانند برای فعالسازی و دریافت رمز پویا وارد وب سایت بانک شوند و در بخش رمز پویا علاوه بر مشاهده راهنمای مصور فعال سازی، گام به گام آموزش مراحل ارسال و دریافت رمز پویا را دریافت و استفاده کنند.
وی اضافه کرد: مشتریانی که گوشی تلفن همراه آنها هوشمند نیست، می توانند با مراجعه حضوری به شعب بانک گردشگری در سراسر کشور و یا از طریق اینترنت بانک گردشگری
ضمن تایید شماره تلفن همراه، سیستم دریافت رمز پویا بر بستر پیامک خود را فعال کنند.
همچنین یک پیشخوان در شعب این بانک آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.
عضو هیات مدیره بانک گردشگری با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مشتریان بانک نسبت به دریافت رمز دوم پویا اقدام کرده اند، از کسانی که تاکنون رمز دوم پویا خود را فعال نکرده اند، درخواست کرد نسبت به دریافت و فعال سازی این رمز هر چه زودتر اقدام نمایند و آن را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی افزود : از زمان اجبار استفاده از رمز پویا، تمام خریدها و پرداخت های غیرحضوری یا اینترنتی مبتنی بر کارت، تنها با استفاده از رمز دوم پویا امکان پذیر خواهد بود.