بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی جهت"مشتریان حقیقی صاحب کسب و کار" اقدام به راه اندازی سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار کرده است.
به گزارش ایلنا، بانک ملت در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک، پیشروترین بانک ایرانی به شمار میآید. بانکداری الکترونیک بانکدار ملت به چهار دسته کلی تقسیم میشود: سامانههای مبتنی بر وب، سامانههای مبتنی بر تلفن و تلفن همراه، کارتهای بانکی و سایر خدمات الکترونیک.
در سلسله گزارشهایی به بررسی این خدمات خواهیم پرداخت. «سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار»، یکی از خدمات الکترونیک مبتنی بر وب بانک ملت است که در ادامه نگاهی به این سامانه خواهیم داشت:
سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار
بانک ملت در راستای گسترش خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین تسهیل استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی جهت"مشتریان حقیقی صاحب کسب و کار" اقدام به راه اندازی سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار کرده است. در سامانه مذکور علاوه بر خدمات قابل استفاده توسط عموم مشتریان حقیقی، خدمات ویژهای در دسترس اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار قرار میگیرد.
در این سامانه امکان تفویض انجام امور بانکی در حیطه تعریف شده به سایرین از طریق تعریف کاربران مختلف با نقش ها و اختیارات موردنظر کاربر اصلی(صاحب/صاحبان حساب) و اخذ کدکاربری و رمز جداگانه جهت هر کاربر وجود دارد.
چنانچه صاحب کسب و کار و دارنده یکی از حسابهای حقیقی انفرادی و یا اشتراکی الکترونیک ملت (جام ، قرض الحسنه پس انداز الکترونیک و کوتاه مدت الکترونیک) هستید، می توانید با مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب و ارائه مدارک لازم نسبت به فعال سازی این خدمت اقدام و شناسه مشتری و کلمه عبور خود را دریافت کنید.
پس از فعال سازی خدمت حاضر می توانید با مراجعه به صفحه سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار در سایت بانک ملت، نسبت به ورود به سامانه اقدام و از خدمات موجود بهره برداری نمایید.
به منظور افزایش ضریب ایمنی و جلوگیری از دسترسی غیر مجاز به اطلاعات شخصی، جهت وارد کردن کلمه عبور از"صفحه کلید مجازی" استفاده نمایید.