خبرگزاری کار ایران

​تعداد کاربران مراکز «پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران» از هفت هزار نفر گذشت

​تعداد کاربران مراکز «پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران» از هفت هزار نفر گذشت
کد خبر : ۷۳۶۱۴۶

مراکز «پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران» بیش از هفت هزار نفر را به جمع فعالان بازار سرمایه اضافه کردند.

به گزارش ایلنا، با صدور کد آنلاین بورسی برای دو هزار و ٧٩١ نفر و جذب بیش از چهار هزار و ٥٠٣ کاربر فعال حضوری بازار سرمایه توسط شعب بانک صادرات ایران، تعداد سهامداران جدید استفاده کننده از درگاه ویژه خدمات مشاوره مالی این بانک از زمان آغاز فعالیت کارگزاری در شعب بانک تا پایان بهمن ماه سال جاری به هفت هزار و ٢٩٤ نفر رسید که نشان از تداوم تقاضا و افزایش اعتماد برای استفاده از خدمات کارگزاری شعب منتخب این بانک دارد.

بنا براین گزارش، مجموع معاملات برخط و حضوری انجام شده توسط درگاه‌های شعب بانک در این مدت از ٣٧٢ میلیارد ریال فراتر رفته و طی پنج ماه اول راه‌اندازی آزمایشی این طرح تا زمان آغاز به کار رسمی «پیشخوان ارائه خدمات مالی بانک صادرات ایران» که با ارائه محصولات متنوع مالی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه همراه بوده، بر تعداد کاربران استفاده کننده از خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران افزوده شده و این روند با شعار «هر شعبه یک کارگزاری بورس» با جدیت دنبال می‌شود.

آشنایی با فرهنگ سهامداری و دسترسی سریع‌تر به بازار سرمایه در نقاط مختلف کشور از جمله مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی خدمات کارگزاری در قالب سوپر مارکت مالی در بانک صادرات ایران بوده که با  تجهیز و راه اندازی سوپرمارکت مالی در٥٠ شعبه در تهران و مراکز سایر استان‌ها شامل  ١٢ شعبه در تهران و ٣٨ شعبه در استان‌ها، علاوه بر ارائه خدمات مختلف مالی و بانکی از جمله خدمات بیمه، مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و مالی،  امکان ثبت سفارش خرید و فروش و معاملات برخط را برای فعالان بازار سرمایه فراهم کرده و مهمترین و جذاب‌ترین محصول در بازار پول و سرمایه است که با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور و لزوم هدایت هوشمندانه نقدینگی به بازار سرمایه و تقویت بنگاه‌های اقتصادی، اهمیت فراوانی یافته است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز