تا پایان امسال انجام می شود؛
افزایش خدمات بانک شهر در پیشخوانهای شهرنت
قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر از افزایش خدمات این بانک در پیشخوانهای شهرنت تا پایان امسال خبر داد.
به گزارش ایلنا از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، سیدمرتضیصالحی با اشاره به فعالیتهای انجام شده در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک گفت: خوشبختانه طی 4 سال گذشته اقدامات زیادی دراین خصوص صورت گرفته است و هم اکنون توسعه خدمات بانکی از طریق پیشخوانهای شهرنت دردستور کار قرار دارد.
وی با بیان اینکه خدمات بانکی پیشخوانهای شهرنت قابل توجه است، افزود:شهروندان در شهرهای سراسر کشور میتوانند در ساعات مختلف شبانه روز، در شهرنتهایی که دارای خودبانک هستند، اقدام به افتتاح حساب کنند. در این بخش، با رعایت دستورالعمل های بانک مرکزی، امکان صدور کارت نقدی نیز وجود خواهد داشت.
صالحی ادامه داد: خدمات متنوع دیگری نیز همچون صدور ضمانت نامه بانکی در خودبانک ها وجود دارد و به کمک این خدمات، اگر تاجری بخواهد در مناقصه ای شرکت کند و بانک ها تعطیل باشند، با مراجعه به شهرنتها می تواند ضمانت نامه بانکی با مُهر خیس دریافت کند.
قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر اظهار کرد: در عین حال، بسیاری از تُجار برای دریافت ویزا نیاز به گواهی تمکن مالی دارند، برای این منظور مراجعه به شعب ، فرآیندی وقت گیر و هزینه بر خواهد بود، ولی فرد تاجر میتواند در ساعات اداری و غیراداری به پیشخوان های شهرنت که در نقاط مختلف شهر استقرار یافته اند، مراجعه کرده و تاییدیه تمکن مالی به شکل لاتین نهایتا با ۲۵ دقیقه زمان انتظار دریافت کند.
وی افزود: ارائه صورتحساب بانکی به مشتریان، یکی دیگر از خدماتی است که در شهرنت هایی که دارای دستگاههای خودبانک (VTM) و (RTM) هستند ارائه می شود که پس از ارتباط با شعبه مجازی، امکان امضاء صورتحساب مربوطه میسر می شود.
صالحی با تاکید بر اینکه تا خرداد ماه امسال صرفاً ۳۸ درصد خدماتی که در شعب فیزیکی ارائه می شد از طریق شهرنت ها قابل ارائه بود، گفت: درحال حاضر با ارائه خدمات جدید که اخیراً ارائه شده ( پذیرش چک درون بانکی، الکترونیکی کردن فرم سپرده سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر و ..) این میزان به 44 درصد افزایش یافته است.
وی در ادامه تصریح کرد: در خصوص پذیرش چک در شهرنتها، پس از مراجعه مشتریان به خودبانک ها و احراز هویت، ارتباط ویدیویی با شعبه مجازی برقرار می شود، چک اسکن شده و در شعبه مجازی پردازش می شود و بعد از انجام کنترل ها، پول به حساب فردی که در نزد بانک شهر حساب دارد، واریز و این عملیات همراه با ارسال پیامک به مشتری انجام و رسید نیز ارائه می شود.
قائم مقام معاونت و مدیر امور سازمان و برنامه ریزی بانک شهر با تاکید بر اینکه این خدمات صرفاً در این بانک انجام می شود و در سایر بانک ها تاکنون چنین امکانی وجود نداشته است، گفت: تعداد پیشخوان های شهرنت در پایان سال گذشته به 353 دستگاه رسید و قرار است تا پایان سال جاری به ۴۰۰ دستگاه برسد.
همچنین روند توسعه شهرنتها نیز مطابق با پیش بینیهای انجام شده در برنامه استراتژیک بانک ، تا هزار دستگاه توسعه خواهد یافت.