در همایش استانی شعب مطرح شد؛
ارائه خدمات مناسب اولویت بانک ایران زمین است
مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان یکی از مدیریت های فعال در شمال کشور است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان یکی از مدیریت های فعال در شمال کشور است. این مدیریت با تعداد 29 شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان اولویت بانک ایران زمین را ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان می داند و معتقد است روسای شعب باید به عنوان ناظر در اجرای دقیق این موضوع توسط کارکنان قدم بردارند.
سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حوزه بانکداری مدرن را ضروری دانست و گفت: در دنیای امروز تکنولوژی و فناوری حرف اول را می زند و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم و باید با ارائه خدمات دیجیتال با کیفیت رضایت مشتریان را جلب کنیم.