سرویس دهی مناسب مستلزم نیروهای متعهد و متخصص است
![سرویس دهی مناسب مستلزم نیروهای متعهد و متخصص است](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/4OK14Q7waTtU/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0phUl2BfDO7Ks7otfNPZWXfo,/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9+%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86+%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86.jpg)
یکی از مدیریت های شعب فعال بانک ایران زمین در شمال کشور، مدیریت امور شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان است. این مدیریت با تعداد ۲۹ شعبه در منطقه کلیه خدمات بانکی و سرویس های بانکداری دیجیتال را به همشهریان ارائه می دهد.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان معتقد است که لازمه ارائه خدمت و سرویس دهی مناسب به مشتریان در گرو داشتن نیروهای متعهد و متخصص است و با همبستگی تمامی ظرفیت های کارکنان به همراه خدمات و محصولات متنوع کلید موفقیت بانک بوده است.
سلیم بهرامی در جمع روسا و معاونین شعب خود آموزش همکاران در حین خدمت را گامی موثر در جهت معرفی هر چه بهتر خدمات بانک به مشتریان و افزایش کیفیت سرویس دهی بیان کرد و گفت: همکاران باید با برگزاری جلسات روزانه، اطلاعات خود را در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان به روز کنند و از آخرین دستورالعمل های بانک آگاه شوند.