قائم مقام بیمه مرکزی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل روابط عمومی و امور بین الملل:
روابط عمومی یک حرفه شبانه روزی به شمار میرود
ماموریتهای روابط عمومی از لایه های گوناگونی برخوردار است و مدیریت چالشها از مهمترین مسئولیت های این حوزه به حساب میآید.
به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، پرویز خسروشاهی که در آیین تکریم و معارفه مدیران این اداره کل با اعلام این مطلب افزود: مجموعه روابط عمومی به عنوان یک هنر ارتباط گستر و حرفه تمام وقت می تواند ارتباطات درون و برون سازمانی را هدایت کند.
در این نشست، مصطفی زندی_ مدیرکل پیشین روابط عمومی و امور بین الملل نهادناظر صنعت بیمه با اشاره به روند طبیعی تغییرات اداری از اعتماد روسای کل بیمه مرکزی در هشت سال گذشته قدردانی کرد و گفت: نگاه توسعه محور و فرهنگسازانه مجموعه روابط عمومی با همراهی مجدانه و صمیمانه مدیران ارشد سازمان امکان پذیر است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی با تقدیر از همکاران روابط عمومی، دستاوردهای هشت سال گذشته را محصول کار گروهی و حرکت جمعی فرهیختگان این حوزه عنوان کرد.
در ادامه این نشست، رئوفی با قدردانی از ایشان به ضرورت ادامه روند فرهنگسازی و اطلاع رسانی شفاف در نهادناظر صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: فعالیت های روابط عمومی در خدمت صنعت بیمه و در راستای شناساندن جایگاه بیمه مرکزی به عنوان نهاد تنظیم گر و فرهنگ سازی برای محصولات و خدمات بیمهای نوین و همچنین افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهد بود.
وی در پایان از لزوم تحول در آموزش و اطلاع رسانی صنعت بیمه و بازیابی جایگاه این صنعت در اقتصاد کلان اشاره کرد و افزود: برای فرهنگسازی متناسب و هدفمند باید تمامی ذینفعان بیمه همراه شوند و فعالیت و در قالب یک راهبرد شفاف صورت گیرد.
گفتنی است با حکم رئیس کل بیمه مرکزی، مصطفی رئوفی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب شده است وی دارای بیش از یک دهه سابقه فعالیت در روابط عمومی و سابقه حضور در صنعت بیمه است.
شایان ذکر است در این حکم برمواردی نظیر بهره گیری از تجربیات موجود، تبادل نظر با صاحب نظران و انجام امور محوله و ایجاد بستر مناسب برای تحقق تعهدات و اهداف صنعت بیمه و مرکزی جمهوری اسلامی تاکید شده است.