حل نیمی از مسائل پذیرندگان به واسطه دانش مرکز تماس ایران کیش
دانش و تخصص کارکنان مرکز تماس ایران کیش بیش از 50 درصد مسائل مربوط به پذیرندگان را حل می کند.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران کیش ، کارشناسان متخصص این مرکز با طی دوره های مختلف آموزش های تئوری و عملی و همین طور به روز، به صورت 24 ساعته و بر اساس درخت دانش آماده پاسخگویی به کلیه پرسش های پذیرندگان هستند.
مرکز تماس ایران کیش پاسخگوی تمامی موارد مربوط به درخواست ها و نیازهای مشتری اعم از راهنمایی مشتری برای چگونگی استفاده از وس ها و خدمات ارزش افزوده، تغییرات محل صنف، در خواست های ویرایش و بروز رسانی اطلاعاتی که منجربه اعزام پشتیبان به محل می شود، پرسش هاو رفع ابهامات متداول پذیرنده و حل مسائل خرابی دستگاه های کارتخوان، مغایرت های مالی تراکنش ها و موارد مربوط به درگاه های پرداخت اینترنتی و اپلیکیشن پات و ...است.
این مرکز به صورت میانگین روزانه 6500 تماس ورودی را پاسخ می دهد.
با توجه به نوع فعالیت مرکز تماس این مرکز در 4 شیفت کاری و به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس مشتریان می باشد. جهت سنجش میزان رضایت پاسخگویی در انتهای هر مکالمه مشتریان می توانند میزان رضایتشان را از نحوه پاسخگویی (بین عدد یک کمترین و 5 بیشترین) اعلام نمایند. بخشی از نمره ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس با توجه به میزان نمرات و میزان رضایت اعلام شده توسط مشتریان لحاظ می گردد و علاوه بر این مورد مکالمات تمامی کارشناسان به صورت روزانه توسط کارشناسان کنترل کیفیت شنود شده و مورد ارزیابی قرار میگیرد.
با شماره گیری 1688 می توانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید.