خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم خبر داد:

برگزاری دو همایش توجیهی با موضوع سرشماری کشاورزی در قم

برگزاری دو همایش توجیهی با موضوع سرشماری کشاورزی در قم
کد خبر : ۲۰۴۳۷۷

شناسایی اقشار تاثیر گذار در کمک به اجرای این طرح، از جمله اقداماتی است که در سطح ملی و استانی برنامه ریزی‌های مناسبی برای استفاده از این ظرفیت ارزشمند انجام گرفته است. / دو همایش توجیهی، روز ۳۰ شهریور در استان قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قم از برگزاری دو همایش توجیهی با موضوع سرشماری عمومی کشاورزی در قم خبر داد.

به گزارش ایلنا از قم، سید رضا طباطبایی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در استان برای اطلاع رسانی مؤثر طرح سرشماری عمومی کشاورزی سال ۹۳ گفت: شناسایی اقشار تاثیر گذار در کمک به اجرای این طرح، از جمله اقداماتی است که در سطح ملی و استانی برنامه ریزی‌های مناسبی برای استفاده از این ظرفیت ارزشمند انجام گرفته است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل کشوری راهنمای تبلیغات و اطلاع رسانی سرشماری عمومی کشاورزی، برگزاری سلسله همایش‌ها و گردهمایی‌های توجیهی و آموزشی برای گروه‌های هدف را از برنامه‌های اصلی ابلاغی از مرکز عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا دو همایش توجیهی روز ۳۰ شهریور در استان قم برگزار خواهد شد.

مسول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد سرشماری کشاورزی استان قم، بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی روستایی ومطلعان محلی، تشکل‌های فعال در بخش کشاورزی و نمایندگان جهاد کشاورزی و ادارات مرتبط کشاورزی در بخش‌های استان را از جمله مدعوین این دو همایش اعلام و تصریح کرد: این دو گردهمایی طی دو زمان جداگانه و به ترتیب از ساعت ۸ تا ۱۰ روز یکشنبه ۳۰ شهریور برای بخشداران و دهیاران و ۱۰ تا ۱۲‌‌ همان روز برای مطلعان و فعالان بخش کشاورزی در تالار معصومیه استانداری برگزار می‌شوند.

سیدرضاطباطبایی با تقدیر و تشکر از همکاری و مشارکت فعال مردم و دستگاه‌های اجرایی در کمک به اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی، آن را نیاز امروز و آینده کشور دانست و گفت: بدون برنامه‌ریزی مبتنی بر آمار و اطلاعات صحیح، عمران و آبادانی و بهبود زندگی برای مردم امکانپذیر نخواهد بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز