خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه استان قزوین:

اسرائیل یک کشور نیست پادگان نظامی آمریکاست

اسرائیل یک کشور نیست پادگان نظامی آمریکاست
کد خبر : ۱۵۴۷۲۷۹

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: اسرائیل یک کشور نیست بلکه پادگان نظامی آمریکاست و با جنایت‌های بی‌شمارش محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، نشست روسای هیات های ورزشی استان قزوین با عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و سردار آتانی فرمانده سپاه استان روز پنجشنبه در اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی آتانی در جمع روسای هیئت های ورزشی استان قزوین و مراسم معارفه رئیس جدید بسیج ورزشکاران اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل با جنایت‌های بیشماری که مرتکب شده اند محکوم به شکست و ایران محکوم به پیروزی است و حق نداریم ببازیم. 

وی بیان کرد: خیلی‌ها دعا کردند تا این پیروزی در عملیات وعده صادق محقق شود و در ادامه این مسیر همچنان ابتدا به دعای مردم و اتحاد و پشتیبانی آنها و سپس به سلاح نظامی نیازمندیم.

سردار آتانی تصریح کرد: اگر برای مقابله با دشمن با همه ملاحظات از موشک استفاده کردیم خواستیم بدخواهان تتبیه شوند اما دیدی در جمعه نصر ولی فقیه در فضای باز میان مردم آمد تا اقتدار نظام را نشان دهد و رابطه امام و امت اگر برقرار باشد در اوج قدرتیم.

فرمانده سپاه استان یادآور شد: پیرزنی که طلای ۶۰ ساله قدیمی خود را تقدیم مردم غزه کرد از ۶۰ موشک بیشتر تاثیرگذار است و امروز اراده الهی مردم را به رخ دشمن می کشیم و تا متحد نباشیم این اقتدار دیده نمی شود.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: با تدبیر فرماندهان نگذاشتیم جنگ در خانه ما باشد و اگر آمریکا در غرب آسیا هر پایگاهی مستقر کرد برای ضربه زدن به ایران بود و ۱۸ سال در افغانستان مستقر شدند و هزینه کردند اما امروز سرنوشتشان را می بینید.

سردار آتانی گفت: رهبری داریم که ۲۰ سال قبل گفت اگر امریکا غلطی کند استراتژی ما ضربه اول است و امروز اوج تکنولوژی نظامی خود را در عملیات وعده صادق نشان دادیم و دشمن کم آورده است.

وی اظهارداشت: قدرت امروز ما در حمایت ملت از رهبری است و بایستی این اقتدار را حفظ کنیم.

این فرمانده اظهارداشت: بدانید اسرائیل کشور نیست و عقبه ندارد و تنها یک پادگان نظامی آمریکاست و جنایت‌هایش نشان می دهد مستاصل شده وقتی می بیند ۹۵ درصد موشک‌های ایران به هدف خورده و میدان را باخته است.

آتانی در ادامه از افتخارات ورزشی استان ابراز خرسندی کرد و تداوم آن را درگروه تلاش بیشتر هیئت های ورزشی دانست.

وی اضافه کرد: بسیج اقشار یک فرصت برای ارتباط بیشتر این نهاد با گروه‌های مختلف مردم است و از ظرفیت بسیج ورزشکاران هم بایستی برای ماموریت‌های مردمی خود استفاده کنیم.

این فرمانده گفت: پس از تسلط بر مسئولیت سپاه متوجه شدم آقای لشکری یک ظرفیت خوب در بسیج ورزشکاران است و با توانمندی و اخلاق توانسته موفق عمل کند و اگر مسئولیتی که اخیرا پذیرفته بود اهمیت نداشت اجازه نمی دادیم از استان بروند اما تلاش کردیم یک شخصیت مناسب و ورزشی برای جانیشینی انتخاب کنیم تا ادامه کارها میسر شود.

سردارآتانی بیان کرد: در میدان ورزش خیلی از توانمندی‌ها دیده می شود اما اخلاق ماندگارتر است، لذا انتظار داریم در کنار تلاش ورزشی حتما از سوی مربیان، داوران و ورزشکاران به امور اخلاقی توجه ویژه شود.

سردار آتانی از جامعه ورزشی خواست در این شرایط حساس در کمک به مردم غزه پیشگام باشند.

فرمانده سپاه قزوین در ادامه از تلاش های حسین لشکری مسئول سابق، سرهنگ ابوالفضل مهدوی منش را به عنوان مسئول جدید بسیج ورزشکاران استان قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز