خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید استان خبر داد:

انتشار فراخوان سومین جشنواره هنرهای تجسمی "ایثار" در قزوین

انتشار فراخوان سومین جشنواره هنرهای تجسمی "ایثار" در قزوین
کد خبر : ۱۵۲۴۹۲۵

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از فراخوان سومین جشنواره هنرهای تجسمی ایثار در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سمیه اسمعیلی با اعلام این خبر گفت: بسط و تعمیق هنر ارزشمند انقلابی برای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، تبیین نقش محور هنر مقاومت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحکیم ارتباطات و مبادلات فرهنگی با موضوع ایثار، جهاد، شهادت و همدلی اجتماعی در سطح کشور و منطقه را از مهمترین اهداف این فرخوان برشمرد.

وی ادامه داد: این فراخوان با موضوع‌های ایثار - شهدا و ایثارگران، ایثار - مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، ایثار - عفاف، حجاب و سبک زندگی در مکتب ام‌الشهدا، ایثار – شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، ایثار - شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، ایثار – بانوان عاشورایی، ایثار - فرهنگ فاطمی و رسالت امروز و ایثار – در دروان معاصر و سبک زندگی ایثارگرانه برگزار می‌شود.

اسمعیلی با اشاره به بخش‌ها و رشته‌های این جشنواره، خاطرنشان کرد: در بخش بزرگسال، هنرمندان رشته‌های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، نقاشی‌خط، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و مجسمه‌سازی و در بخش بزرگسال و هنرمندان نیز رشته‌های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی در بخش دانش آموزی شرکت خواهند داشت.

این مسوول با بیان اینکه این جشنواره به‌صورت منطقه‌ای به میزبانی استان‌های قزوین، گلستان، یزد و فارس برگزار می‌شود، بیان کرد: برگزیدگان هر منطقه به جشنواره ملی هنرهای تجسمی ایثار به میزبانی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ راه پیدا خواهند کرد.

اسمعیلی ادامه داد: علاقه‌مندان می ‌‌‎توانند آثار خود را تا پایان مهر ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی استان قزوین به آدرس ایمیل: tajasomiisaar۲@gmail.com ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: اعلام نتایج نهایی این فراخوان پایان آبان ماه و زمان برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای آذر و دی ماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز