خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قزوین:

برای نیاز قزوین به فرهنگ‌سراهای تخصصی برنامه‌ریزی شده‌ است

برای نیاز قزوین به فرهنگ‌سراهای تخصصی برنامه‌ریزی شده‌ است
کد خبر : ۱۴۱۷۳۸۹

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به تخصصی شدن فرهنگ‌سراها گفت: فرهنگ‌سراها تخصصی متعددی در حال اجرا است و با این روند تقریباً نیاز پنج سال آتی شهر در حوزه فرهنگ‌سرا را پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای‌شهر قزوین از سه پروژه فرهنگی شهرداری قزوین شامل خانه فرهنگ مشارکت‌های مردمی، زمین چمن مصنوعی میلاد و سوله ورزشی شرق باهنر بازدید کردند.

حسین برجی در این بازدید درباره اقداماتی که قرار است در خانه فرهنگ شکل بگیرد گفت: این مرکز دومین خانه فرهنگ تخصصی است که با عنوان مشارکت‌های مردمی و در قالب برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاهی در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین ادامه‌داد: اختصاص کلاس برای حرکت‌های اصلاحی و کلاس‌هایی با عناوین هم‌راه شهر، هم‌راز شهر و همیار شهر و هم‌گام شهر در این خانه فرهنگ طرح ریزی شده‌ است.

به گفته برجی با توجه به اینکه کار بهسازی این ساختمان به اتمام رسیده امیدواریم در هفته آینده شاهد افتتاح این خانه فرهنگ باشیم و نام‌نویسی کلاس‌ها را انجام دهیم.

 وی همچنین از تخصصی شدن فرهنگ‌سراها خبر داد و گفت: فرهنگ‌سرای خانواده، خانه فرهنگ مشارکت‌های مردمی برای استفاده شهروندان آماده است و خانه سلامت اجتماعی در هادی‌آباد، فرهنگ‌سرای هنر و پایداری و هنر و رسانه و بازی و اسباب بازی از جمله مواردی است که امیدواریم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

 برجی همچنین به فرهنگ‌سرای تخصصی قرآن و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه هم اشاره کرد.

در ادامه این بازدید رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی بر لزوم تخصصی شدن فرهنگ‌سراها تأکید کردند، همچنین بر اطلاع‌رسانی قوی از برنامه‌های فرهنگ‌سراها با استفاده از تهیه کلیپ برای استفاده بیشتر شهروندان تصریح شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز