خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ششم:

امیدوارم با کلید روحانی قفل رابطه با اروپا باز شود

امیدوارم با کلید روحانی قفل رابطه با اروپا باز شود
کد خبر : ۱۰۶۱۲۰

با انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری وضعیت بسیار خوبی در عرصه داخلی و بین المللی ایجاد شده است و امیدوارم قفل رابطه ایران با اروپا هرچه زودتر با کلید دکتر روحانی باز شود.

ایلنا: رئیس کمیسیون حقوقی و فضایی مجلس ششم گفت: با انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری وضعیت بسیار خوبی در عرصه داخلی و بین المللی ایجاد شده است و امیدوارم قفل رابطه ایران با اروپا هرچه زود‌تر با کلید روحانی باز شود.

به گزارش ایلنا از قزوین؛ سید ناصر قوامی در نشست جمعی از نمایندگان تشکل‌های اصلاح طلب استان قزوین افزود: امیدواریم در آینده نزدیک در مذاکرات بین المللی تحریم‌ها رفع شود تا بعد از آن از شر کارشکنی‌های روسیه و کالاهای بنجل و بی‌کیفیت چینی‌‌ رها شویم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اعلام اینکه اصلاح‌طلبان هیچ سهمی برای خود در دولت روحانی طلب نمی‌کنند، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف اصلاح‌طلبان پیروزی دکتر روحانی بود که با تدبیر هاشمی و خاتمی و ایثار دکتر عارف محقق شد و مشکلات و گرفتاری‌ها امروز در داخل و مناسبات بین المللی به قدری است که نباید فکر دولت را معطوف دیگر مسائل کنیم.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات دکتر عارف کار بزرگی کرد و با حرکتی ارزشمند زمینه تحقق پیروزی دکتر روحانی را به عنوان شخصیتی معتدل و اندیشمند فراهم کرد.

نماینده اسبق قزوین با اشاره به انسجام اصلاح‌طلبان استان، افزود: هیچ دوره‌ای مانند امروز وحدت و انسجام نیروهای اصلاح طلب وجود نداشته است.

قوامی با تاکید بر اینکه وزیر کشور دولت از طیف اصلاحات و اعتدالیون نیست، گفت: دکتر رحمانی فضلی به احترام رایی که آورده و انتخاب شده برای ما محترم است و امیدواریم برای قزوین استانداری را انتخاب کند تا بتواند به وضعیت فعلی استان سروسامانی دهد.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان استان قزوین در انتخاب استاندار دخالتی نمی‌کنند، اعلام کرد: امیدواریم تا فردی توانمند برای استانداری قزوین انتخاب شود و اگر خدای ناکرده این فرد ضعیف بود، اصلاح طلبان کنار می‌کشند و حمایت هم نمی‌کنند.

رئیس کمیسیون حقوقی و فضایی مجلس ششم گفت: اصلاح طلبان باید به دکتر روحانی فرصت دهند تا برنامه‌های وعده داده شده را اجرا کند.

شورای جوانان تدبیر و امید قزوین راه اندازی می‌شود

یاسر اصل بیگی، دبیر موقت شورای جوانان تدبیر و امید قزوین نیز گفت: به زودی شورای جوانان تدبیر و امید با محوریت سید محمد خاتمی در کل کشور فعال خواهد شد.

اصلی بیگی گفت: تشکل‌های اصلاح‌طلب استان با حمایت از جوانان زمینه بروز استعدادهای نهفته این گروه بانشاط را در عرصه‌های مختلف برای پذیرش مسئولیت‌های سنگین در آینده فراهم کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز