خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیئت عامل ایمیدرو مطرح کرد:

ضرورت تسریع پروژه‌های زیرساختی در راستای افزایش تولید و اشتغال

ضرورت تسریع پروژه‌های زیرساختی در راستای افزایش تولید و اشتغال
کد خبر : ۱۵۲۷۳۲۳

سرپرست هیئت عامل ایمیدرو با حضور در منطقه ویژه‌ اقتصادی خلیج فارس ضمن تاکید بر تسریع پروژه‌های زیرساختی سایت توسعه، خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، محمد آقاجانلو که هیئتی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران وی را همراهی می‌کردند، با حضور در بندرعباس و در حاشیه بازدید از طرح‌های سایت توسعه‌ منطقه‌ ویژه‌ اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، بر تسریع ساخت این پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: باید تمام ظرفیت‌های موجود در راستای افزایش تولید و ایجاد اشتغال مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

وی تقویت زیرساخت‌ها را سبب افزایش سرمایه‌پذیری بزرگ‌ترین منطقه ویژه اقتصادی کشور دانست و افزود: پروژه‌ احداث پل روگذر سایت شمالی به سایت توسعه، شبکه هدایت سیلاب قسمت شرقی و میانی سایت توسعه، نصب، تست و راه‌اندازی و احداث پست (GIS 63 20) کیلوولت سایت میانی، گازرسانی به شرکت‌های بخش شرقی سایت توسعه و احداث ایستگاه ۲۰۰ هزار مترمکعبی، بهبود زیرساخت‌های خط ۴۰۰ کیلوولت سایت شمالی، احداث معابر شماره یک و ۲ و ۴ سایت توسعه، احداث معابر شماره سه و ۵ و تعریض و بهسازی مسیر پیرامونی سایت توسعه، توسعه پست مدولار ۲۳۰/۶۳ کیلوولت فیدر سایت توسعه و پست جدید و طراحی و راه‌اندازی پست ۴۰۰ به ۲۳۰ یا همان پست واسط سایت شمالی بسیار در ترغیب سرمایه‌گذاران برای حضور پررنگ‌تر در منطقه ویژه و همچنین دلگرمی بیشتر برای افزایش تولید تاثیرگذار خواهد بود و امیدواریم با هم‌افزایی تمام ارکان، شاهد افزایش سرعت پیشرفت این پروژه‌های زیرساختی باشیم.

سرپرست هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران مطرح کرد: علاوه بر پروژه‌های مذکور که اغلب پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند، نباید از پروژه‌های آتی که به تکمیل زیرساخت‌های سایت توسعه کمک می‌کند نیز غافل شد.

آقاجانلو خاطرنشان کرد: در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بودجه‌ مورد نیاز این طرح‌ها در زمان مناسب تامین شود و در اختیار پیمانکاران طرح قرار گیرد تا این مسئله سبب کندی پروژه‌ها نشود.

وی در پایان ضمن تاکید بر پیشبرد پروژه‌ها با در نظر گرفتن اصول به‌روز مهندسی و انجام بررسی‌های علمی، یادآور شد: امیدواریم ماحصل تمام این تلاش‌ها افزایش تولید کشور و بهبود وضعیت اشتغال باشد تا بتوانیم در راستای افزایش رضایت عمومی گام برداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز