خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل فولاد توان ساخت مهراد در گفت‌وگو با ایلنا:

افزایش ۲۰ درصدی تولید فولاد کویر در دوران قطعی برق

افزایش ۲۰ درصدی تولید فولاد کویر در دوران قطعی برق
کد خبر : ۱۵۲۴۷۸۷

حدود ۷۰ درصد تولیدات مجتمع فولاد کویر کاشان صادرمی‌شود که این حجم از صادرات به دلیل کیفیت بالای تولیدات و همچنین کیفیت ویژه‌ی شمشی است که استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالوژی، فولاد، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته اصفهان، ۶ لغایت ۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار شد، در حاشیه‌ی این نمایشگاه احمد نادی، مدیرعامل "فولاد توان ساخت مهراد"، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایلنا از روند رو به رشد فعالیت‌ها و تولیدات این مجتمع خبر داد.

احمد نادی گفت: مجتمع فولاد کویر کاشان در حیطه تولید میلگرد و کلاف‌های صنعتی و ساختمانی فعالیت دارد. این شرکت در آران و بیدگل قرار دارد و سالانه ۱۵۰۰ تن آهن‌ آلات تولید می‌کند.

وی افزود: به جهت کیفیت بالای تولیدات ما، حدودا ۷۰ درصد تولیدات مجتمع فولاد کویر کاشان صادرمی‌شود که این حجم از صادرات به دلیل کیفیت بالای تولیدات و همچنین کیفیت ویژه‌ی شمشی است که استفاده می‌کنیم.

نادی ابراز داشت: مزیت شرکت ما نسبت به بقیه شرکت‌ها در سبک بودن میلگرد است که در صنعت ساختمان بسیار مهم و مفید تلقی می‌گردد.

وی با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه فولاد کویر کاشان گفت: با توجه به آماری که از تولید و فروش در اختیار داریم و مشکلاتی که امسال پیش پای تولید کنندگان آهن به وجود آمده است، خوشبختانه توانسته‌ایم در طول ۶ ماهه ابتدائی امسال، تولیداتمان را تقریبا ۲۰ درصد افزایش دهیم، همچنین با توجه به قطعی برق و انرژی که در ۳ ماهه دوم سال به وجود آمد، تولید مجتمع متوقف نشد و همچنان به تولید میلگرد ادامه دادیم.

مدیرعامل فولاد توان ساخت مهراد ادامه داد: در حال حاضر مشکل اساسی تولید، به تامین انرژی، آب و برق باز می‌گردد. قطعی برق و فقدان انرژی باعث می‌شود که کارخانه‌ها با "یک سوم" ظرفیت خود فعالیت کنند. از طرفی می‌دانیم که صنعت فولاد جزء صنایع آب‌بر محسوب می‌شود و متاسفانه در این زمینه هم با مشکلاتی مواجه هستیم که البته خوشبختانه فولاد کویر توانسته است ضمن تعبیه‌ی یکی از بزرگترین تصفیه‌خانه‌های ایران این معضل را حل و فصل کند؛ آنچنانکه ضمن فعالیت این تصفیه‌خانه فاضلاب شهر کاشان تصفیه شده و در تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حجم ویدیو: ۲۵.۲۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۵۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز