خبرگزاری کار ایران

ساخت باسداکت‌های عظیم در شرکت فولاد اکسین خوزستان

ساخت باسداکت‌های عظیم در شرکت فولاد اکسین خوزستان
کد خبر : ۱۵۱۶۴۰۶

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان از اتمام عملیات اجرایی و نصب ساز‌ه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت این شرکت به علاوه ساخت باسداکت‌های عظیم در فولاد اکسین برای اولین بار در صنعت برق کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، حسن مهدیان بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه عملیات اجرایی و نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی پروژه کلیدخانه ۳۳ کیلو ولت شرکت فولاد اکسین خوزستان با تلاش تیم‌های اجرایی و همکاری واحدهای حراست و «HSE» با موفقیت انجام شد.

وی افزود: نصب سازه‌های گنتری و پل‌های ارتباطی بدون کوچک‌ترین خطا و مشکلی در محل مورد نظر اجرایی و نصب شد. این کار با تمهیدات ایمنی اندیشیده شده و در ارتفاع ۲۳ متری در فضای باز و در این گرمای طاقت‌فرسا و با ریسک بسیار بالا خوشبختانه بدون هیچ حادثه‌ای انجام شد که جا دارد از تمام عزیزان تلاشگر تشکر کنیم.

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان عنوان کرد: اجرای این گنتری‌ها برای اتصال ترانس‌ها و برق کارخانه به پست برق آرنا مورد نیاز بود که خوشبختانه طی دو روز با همت تیمهای اجرایی، فنی و نظارتی با دقت میلیمتری در محل خود اجرا و نصب شد.

مهدیان مطرح کرد: در ادامه این پروژه و با تامین به موقع مالی طرح، در سه تا چهار ماه آینده سازه‌های مربوط به باسداکت‌‎های پروژه نیز به مرحله نصب خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: باسداکت‌های این پروژه برای اولین بار در کل کشور است که با چنین طول و ابعاد و مشخصاتی طراحی و ساخته شده و به یاری خدا نصب خواهند شد و هیچ تجربه مشابه دیگری در این خصوص در کشور وجود ندارد.

مدیر اجرای پروژه‌های شرکت فولاد اکسین خوزستان در پایان یادآور شد: طبق الزامات برق منطقه‌‎ای، برق فعلی کارخانه که از ابتدای راه‌اندازی تاکنون به صورت موقت و از خط انتقال برق شهری تامین شده، الزاما باید تا پایان سال جاری جابه‌جا و به پست آرنا متصل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز