خبرگزاری کار ایران

دیدار نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان

دیدار نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل ذوب آهن اصفهان
کد خبر : ۱۵۱۳۰۹۰

دکتر اکبر پولادی نماینده مردم شهرستان لنجان با حضور در ذوب آهن اصفهان ، ضمن بازدید از خط تولید و پروژه های توسعه این مجتمع با مهدی کوهی مدیرعامل، آیت الله رهبر مسئول هماهنگی تبلیغات اسلامی ذوب آهن، معاونین، مدیران و کارگران و پرسنل ذوب آهن اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، نماینده مردم شهرستان لنجان در این نشست تعاملی، گزارش مسئولین ذوب آهن اصفهان از شرایط تولید و پروژه‌های این مجتمع عظیم صنعتی را امیدوار کننده توصیف کرد و گفت: اگر امروز ایران در صنعت فولاد جایگاه مهم و معتبری در جهان دارد مدیون ذوب آهن اصفهان است که در دهه های گذشته حمایت تمام عیاری از ایجاد و توسعه سایر واحدهای فولادی کشور نموده است و لذا امروز همگی باید برای حل مسائل آن تلاش کنیم .
وی افزود : تولید ریل و تامین این محصول استراتژیک برای پروژه های مختلف حمل و نقل ریلی از جمله دستاوردهای مهم ذوب آهن است چرا که حمل و نقل ریلی در اولویت برنامه های کشور قرار دارد و تولید این محصول در ذوب آهن، یک اقدام ملی محسوب می شود .
پولادی گفت : تعاملات شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان از گذشته بسیار خوب بوده است و برگزاری این نشست ها در جهت توسعه تعاملات تداوم خواهد داشت .
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز در این دیدار گزارشی از شرایط تولید و پروژه‌های در حال توسعه‌ی ذوب آهن ارائه داد و بیان داشت : انجام مسئولیت های اجتماعی در راستای توجه به اولویت‌های منطقه و اجرای پروژه های زیست محیطی با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و شرکت‌های برتر دانش بنیان با جدیت و سرعت در ذوب آهن اصفهان در حال انجام است .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان ، برنامه های تحولی مهمی از جمله اصلاح ساختار مالی ، تامین پایدار مواد اولیه ، تولید با رویکرد اقتصادی ، بهره وری و کاهش نرم مصارف و ضایعات ، پیشبرد پروژه های توسعه ای و دانش بنیان ، مدیریت اثر بخش هزینه ها ، کاهش بهای تمام شده  را در پیش دارد .
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان ابراز امیدواری کرد با افزایش تعامل و همکاری با نماینده مردم شریف شهرستان لنجان، شاهد رشد و شکوفایی این واحد صنعتی و بهره مندی مردم منطقه از این صنعت با سابقه و پرافتخار باشیم .   

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز