خبرگزاری کار ایران

رشد ۳۴ درصدی سود جهان فولاد سیرجان

رشد ۳۴ درصدی سود جهان فولاد سیرجان
کد خبر : ۱۵۱۱۷۵۱

شرکت جهان فولاد سیرجان طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱/۰۴/۱۴۰۳ مبلغ معادل ۱۷,۳۳۵,۷۸۹ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شرکت جهان فولاد سیرجان طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به تیر ماه ۱۴۰۳ مبلغ معادل ۱۷,۳۳۵,۷۹۸ میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رساند.بر اساس بررسی گزارش فعالیت ماهانه دوره یک ماهه منتهی به ۳۱/۰۴/۱۴۰۳ شرکت جهان فولاد سیرجان با نماد "فجهان" در سایت کدال آمده است که این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.

"فجهان" با سرمایه ثبت شده ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال از اﺑﺘﺪای ﺳﺎل مالی جاری ﺗﺎ تیر ماه ۱۴۰۳ به

۷۳,۵۶۵,۳۵۸ میلیون ریال درآمد از فروش رسیده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد رشد داشته است.

گفتنی است؛ شرکت جهان فولاد سیرجان از اولین شرکت‌های منطقه گل گهر است که از ورود گندله تا خروج میلگرد در تکمیل زنجیره تولید فولاد منطقه نقش دارد و سهم سه درصدی تولید فولاد کشور را به خود اختصاص داده است.

فعالیت تولیدی این شرکت در سال ۱۳۹۳ با تولید آهن اسفنجی در کارخانه احیای ۱ به ظرفیت ۹۶۰ هزار تن شروع شد، همچنین شرکت جهان فولاد در حوزه توسعه،دو پروژه ساخت کارخانه‌های احیای ۲ به ظرفیت یک میلیون و ۵۰ هزار تن و احیای مگا مدول به ظرفیت یک میلیون و ۷۶۰ هزار تن در حال انجام دارد که در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری خواهد رسید و ظرفیت تولید آهن اسفنجی از خود را ۹۶۰ هزار تن در سال به ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.

دومین محصول تولیدی شرکت جهان فولاد، تولید میلگرد از سایز ۸ تا ۳۲ است که در سال ۱۳۹۵ کارخانه نورد بردسیر این شرکت به ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ هزار تن در سال به بهره‌برداری رسید و برنامه توسعه محصولات نبرد نیز ادامه دارد، به طوری که پروژه کلاف آلیاژی با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال در حال انجام است.

سومین محصول تولیدی شرکت جهان فولاد سیرجان، شمش فولادی است که در سال ۱۳۹۸ کارخانه فولادسازی ۱ که این شرکت با ظرفیت یک میلیون تن به بهره‌برداری رسید همچنین این شرکت در حوزه توسعه، پروژه فولادسازی ۲ به ظرفیت یک میلیون و پونصد هزار تن را در حال انجام دارد.

این شرکت همچنین کارخانه بریکت سازی به ظرفیت تولید ۹۲ هزار تن در سال، کارخانه اکسیژن با ظرفیت تولید ۸۷،۶۰۰ نرمال مترمکعب در سال با تولید اکسیژن، نیتروژن و آرگون و پست ۴۰۰.۳۳ کیلو ولت جهت نتقال قدرت و تامین بار کارخانه شرکت را به عنوان واحدهایی در حال بهره‌برداری در اختیار دارد.

رشد ۳۴ درصدی سود جهان فولاد سیرجان

رشد ۳۴ درصدی سود جهان فولاد سیرجان

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز