خبرگزاری کار ایران

به کمک متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME)،

اولین طرح فولادسازی بومی کشور با دانش فنی داخلی راه‌اندازی شد

اولین طرح فولادسازی بومی کشور با دانش فنی داخلی راه‌اندازی شد
کد خبر : ۱۴۹۵۵۸۸

شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) موفق شد با تولید دانش فنی و به کمک متخصصان ایرانی خود برای اولین بار واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری را راه‌اندازی کند و به تولید برساند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت مهندسی معادن و فلزات، شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) زیرمجموعه هلدینگ آسکوتک و یکی از بازوهای توانمند و اجرایی سازمان ایمیدرو است که موفق شد با تولید دانش فنی و به کمک متخصصان ایرانی خود برای اولین بار واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری را راه‌اندازی کند و به تولید برساند.

شرکت (MME) با دانش تمام بومی متخصصان خود توانست برای اولین‌بار در کشور با تکنولوژی، مهندسی، تامین و ساخت قطعات داخلی در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان بایستد و یک واحد فولادسازی را به صورت کاملا بومی راه‌اندازی کند.

با تولید نخستین تختال شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ که با تکنولوژی بومی و با همت متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) محقق شد، ضمن کامل شدن چرخه تولید و ثبت دانش ساخت کارخانه فولادی، برگ زرین دیگری به افتخارات صنعت فولاد کشور افزوده‌ شد.

توان متخصصان ایرانی در خلق چنین حماسه‌ای بدون نیاز به کشورهای خارجی و با دانش تمام داخلی می تواند زمینه‌ساز تحقق شعار مقام معظم رهبری در بحث جهش تولید و همچنین توجه به دانش داخلی شود.

واحد فولادسازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری اولین طرح فولادسازی بومی کشور است که در شرایط تحریم تمامی مراحل ساخت، نصب و بهره‌برداری آن بدون حضور کارشناسان خارجی و به دست متخصصان شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME) و شرکت فولاد پایا انجام ‌گرفته است.

تحقق چنین پروژه عظیمی به دست متخصصان ایرانی شرکت مهندسی معادن و فلزات (MME)، یک تحول عظیم در صنعت فولاد کشور و گواه این مسئله‌ است که جوانان این مرز و بوم به این خودباوری رسیده‌اند که به هر چیزی که بخواهند دست پیدا می‌کنند و تحریم‌های ظالمانه دشمنان هیچ اثری ندارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز