خبرگزاری کار ایران

مسولیتم بیشتر شد؛

جاوید: صد درصد قهرمان آسیا می‌شویم / سعی کرده‌ام بهترین باشم

جاوید: صد درصد قهرمان آسیا می‌شویم / سعی کرده‌ام بهترین باشم
کد خبر : ۱۵۷۸۶۱

امیدوارم باز هم بهترین کیفیت را ارائه کنم و سال به سال پیشرفت کنم. اگر سال بعد هم این عنوان را به دست آوردم، نشان دهنده پیشرفت من خواهد بود.

ایلنا - ملی‌پوش جوان فوتسال ایران طبق نظرسنجی یک سایت فوتسالی عنوان بهترین بازیکن فصل اخیر لیگ برتر فوتسال کشور را به دست آورد که برای او افتخار بزرگی است چراکه در جمع بزرگان فوتسال ایران توانسته چنین عنوان مهمی را به دست آورد.

گفت‌وگوی مهدی جاوید با خبرنگار ایلنا را در ادامه بخوانید:

در نظرسنجی سایت پارس‌فوتسال بهترین بازیکن لیگ شدی. در این مورد صحبت می‌کنی؟

به خاطر کسب چنین عنوان خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم تمام بزرگان فوتسال ایران در این نظرسنجی شرکت کردند و نظر دادند. باید تلاش کنم در سال‌های بعد هم خوب کار کنم. امیدوارم این نظرسنجی‌ها ادامه داشته باشد تا برای اهالی فوتسال انگیزه ایجاد کند.

کسب این عنوان مسولیت تو را بیشتر نمی‌کند؟

چرا، به هر حال هر سال سعی کرده‌ام بهترین باشم و این قضیه باعثمی‌شود بیشتر در چشم باشم. امیدوارم باز هم بهترین کیفیت را ارائه کنم و سال به سال پیشرفت کنم. اگر سال بعد هم این عنوان را به دست آوردم، نشان دهنده پیشرفت من خواهد بود.

حقت بود چنین عنوانی را به دست بیاوری؟

بازیکنان خوب زیادی در لیگ حضور داشتند و همه صاحب‌نظران و بزرگان فوتسال هم نظر دادند. در مورد خودم نظر نمی‌دهم اما بازیکنان زیادی شایسته کسب این عنوان بودند.

لیگ امسال از نظر تو چطور بود؟

فکر می‌کنم یکی از باکیفیت ترین لیگ‌ها بود و نظم خوبی داشت. سال قبل لیگ از نظر کیفی پایین بود، اما امسال خوب بود و نظم بالایی داشت و اکثر تیم‌ها راضی بودند و کیفیت بالای هم داشت.

از عملکرد گیتی‌پسند در لیگ امسال راضی بودی؟

به لحاط فنی خوب بودیم، اما یکسری مشکلات بود که به تیم ما ضربه زد و نتوانستیم قهرمان شویم. امیدواریم در فصل جدید این عنوان را بدست بیاوریم.

در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستی، از شرایط اردو راضی هستی؟

ما ۲ هفته است تمرینات خود را شروع کرده‌ایم و زمان کمی هم تا جام ملت‌ها داریم. در این ۲ هفته بدنسازی کردیم و الان کارهای تاکتیکی را انجام می‌دهیم و بعد از بازی‌های دوستانه‌ای که در ازبکستان و روسیه خواهیم می‌داشت؛ سرمربی ترکیب نهایی تیم ملی را به دست می‌آورد تا برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم.

می‌توانیم دوباره قهرمان آسیا شویم؟

صد در صد؛ دوره قبل که این اتفاقات افتاد و قهرمانی را از دست دادیم، اما بچه‌ها از روز اول اردو هم قسم شده‌اند که عنوان قهرمانی را با شایستگی به دست بیاوریم.

در جام ملت‌های آسیا چه هدفی داری؟

هدف ما گروهی است و مهم‌ترین هدف بچه‌های تیم ملی قهرمانی در آسیا است. اگر جزو نفرات انتخابی تیم ملی باشم، کمک می‌کنم تا قهرمان شویم و هدفی جز کمک کردن به تیم ملی ندارم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز