خبرگزاری کار ایران

می خواهند جلوی موفقیت‌های ما را بگیرند؛

دبیری: کمیته داوران را تحت فشار قرار دادند تا دبیری ببازد

دبیری: کمیته داوران را تحت فشار قرار دادند تا دبیری ببازد
کد خبر : ۱۴۱۳۴۹

زمانی که ما در قم تماشاگری نداشته و تماشاگران حریف هیچ بی‌احترامی به ما نکردند، چه لزومی داشت این تعداد مامور در محل برگزاری بازی مستقر شده و یک دقیقه قبل از اتمام بازی، وارد زمین مسابقه شوند؟

مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: داور مسابقه دبیری با ماهان‌تندیس زهر خودش را ریخته و عده‌ای نیز به آنچه می‌خواستند، دست یافتند.

به گزارش ایلنا، افشین دبیری در مورد بازی تیم دبیری تبریز با ماهان تندیس قم گفت: برد و باخت روی هر طرف سکه در ورزش بوده و امکان ندارد تیمی تمام بازی‌های خود را با پیروزی به اتمام برساند. من ضمن اظهار رضایت از عملکرد بازیکنان تیم دبیری، این نکته را اشاره کنم که اگر ما در جریان بازی نتیجه را واگذار می‌کردیم، به هیچ عنوان ناراحت نمی‌شدیم.

وی گفت: در این بازی داور مسابقه که از بازی سال گذشته دبیری تبریز با حفاری خوزستان کینه به دل داشت، زهر خود را ریخته و با قضاوت خود موجبات باخت تیم دبیری را فراهم کرد. البته وی در بازی مقابل تیم زمزم اصفهان نیز داور بازی تیم ما بود، اما با توجه به اختلاف بین دو تیم نتوانست کاری را از پیش برد.

وی افزود: عباسی در این بازی با اخراج بی دلیل وحید شمسایی ضربه مهلکی را به تیم دبیری وارد کرده و به هدف خودش رسید، ضمن اینکه در گل دوم خطای بازیکن تیم ماهان را روی شمسایی نگرفت تا آن گل ثانیه‌های پایانی نیمه اول رقم خورد.

مالک باشگاه دبیری‌تبریز تاکید کرد: بعد از اخراج وحید شمسایی از من که در جایگاه نشسته بودم، خواستند برای خارج کردن شمسایی به میدان بروم، پس چه شد در پایان بازی که من برای خارج کردن بازیکنانم از میدان و بردن به رختکن حضور یافته بودم مورد حمله قرار گرفتم؟

وی افزود: چند نفر از ماموران حاضر در سالن به من و فرزین و برادران شمسایی حمله کرده و من از طریق مسئولان استانی این قضیه را دنبال خواهم کرد، هر چند یکی از فرماندهان ارشد استان پیگیر این موضوع شده و حتی بعد از تماس وی رفتار نیروی انتظامی قم با ما تغییر یافت که من از این بابت از این فرمانده محترم تشکر می‌کنم.

دبیری اضافه کرد: یکی از مامورین نیروی انتظامی قم که حتی اتیکتش را کنده بود که نامش فاش نشود، ضمن بی احترامی به ما ادعا می‌کرد شما را به کلانتری برده و در آنجا هم مورد ضرب و شتم قرار خواهم داد.

وی افزود: من منکر زحمات نیروی انتظامی در برقراری آرامش و نظم کشور نیستم و آسایش امروزی خود را مدیون ایثارگری‌های نیروی انتظامی و سایر عزیزان می‌دانم، اما رفتار این فرد در شأن مامور نیروی انتظامی نبوده و با اقدامات خودسرانه خود عملکرد مثبت سایر همکارانش را نیز زیر سوال می برد.

دبیری در مورد اینکه آیا شکایتی بر علیه مامور فوق کرده‌اید، پاسخ داد: من اهل شکایت کردن نیستم و فقط می‌خواهم این نکته را ذکر کنم که تمامی اتفاقات رخ داده از پیش تعیین شده بود و زمانی که ما در قم تماشاگری نداشته و تماشاگران حریف نیز هیچ بی احترامی به ما نکرده بودند، چه لزومی داشت این تعداد مامور در محل برگزاری بازی مستقر شده و یک دقیقه قبل از اتمام بازی، وارد زمین مسابقه شوند؟

مدیر عامل سابق باشگاه دبیری تبریز خاطرنشان ساخت: این باخت را به تیم دبیری تحمیل کردند و به هدف خود رسیدند. گیتی‌پسندی‌ها در طول هفته گذشته با تهدیدهایی مبنی بر کناره‌گیری از لیگ و انحلال تیم، کمیته داوران را تحت فشار گذاشته و آنها وقتی جواب خود را در زمین مسابقه از ما دریافت کردند با مسائل حاشیه‌ای و غیر ورزشی سعی دارند جلوی موفقیت‌های تیم دبیری را بگیرند.

دبیری تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر در ورزشگاه حیدریان قم با نتیجه ۵ بر ۳ متحمل اولین شکست این فصل خود شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز