خبرگزاری کار ایران

بازیکن‌ایرانی حرفه‌ای‌گری بلد نیست؛

ماجدی: آندو باید سریع‌تر آماده شود / نباید بگذاریم صبر هواداران تمام شود

ماجدی: آندو باید سریع‌تر آماده شود / نباید بگذاریم صبر هواداران تمام شود
کد خبر : ۲۰۴۱۴۷

حتی اگر حرف آندو درست باشد توقع هواداران از ملی‌پوشان بالاست و آندو باید سریع‌تر خودش را برساند چون مردم از استقلال و پرسپولیس چیزی جز برد نمی‌خواهد

سرپرست تیم فوتبال استقلال معتقد است بازیکنان ایرانی حرفه‌ای‌گری بلد نیستند و به همین دلیل است که آندرانیک تیموریان هنوز آماده نیست و نمی‌تواند برای آبی‌پوشان عملکرد مناسبی داشته باشد، اما از نظر او همه باید بدانند انتظارات از استقلال و پرسپولیس زیاد است و باید بهترین شرایط ممکن را داشته باشند.

گفت‌وگوی خبرنگار ایلنا با میرشاد ماجدی را در زیر بخوانید:

*چرا مقابل نفت‌تهران شکست خوردید؟
ما از اولین روزی که استارت فصل جدید را زدیم با مصدومیت و حضور بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی مواجه بودیم، اما با زحمتی که بچه‌ها کشیدند تا اینجا رسیدیم. در بازی با نفت‌تهران دو تعویض اجباری داشتیم و بیگ‌زاده و حیدری از بازی بیرون آمدند و البته توپ را به تیر دروازه حریف هم زدیم و در نهایت فوتبال روی ناخوش خودش را به ما نشان داد، اما این خاطره را با شکست دادن فولاد خوزستان پاک می‌کنیم.

*قلعه‌نویی از داوری این دیدار شاکی بود. در این رابطه صحبت می‌کنید؟
در حین بازی شاید صحنه‌هایی را معترض بودند، اما در پایان بازی نزد تیم داوری رفتیم و قلعه‌نویی از هر ۳ داور بازی تشکر کرد.

*اما در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی قلعه‌نویی مدعی شد داور پنالتی استقلال را نگرفته‌؟
نفس قضیه این است که در پایان بازی قلعه‌نویی به تیم داوری خسته نباشید گفت و از آنها تشکر کرد.

*بازی با فولاد را چطور می‌بینید؟
فولادی‌ها همیشه تیم جوان و یکدستی داشته‌اند و هر تیمی جلوی ما انگیزه مضاعفی دارد. باید از شکست مقابل نفت‌تهران درس بگیریم و در آزادی مقابل فولاد پیروز شویم. فولاد تیم خوبی است و دست و پا بسته نیست، اما مربیان ما نقاط ضعف و قوت آنها را آنالیز کرده‌اند و برای بچه‌ها بازگو می‌کنند و ان‌شاءالله که ببریم.

* تیموریان هنوز آماده نیست و اعلام کرده از جام‌جهانی برگشته و همچنان در افت است، به نظر شما شرایط او طبیعی است؟
شرایط فیزیکی هر بازیکنی با بازیکن دیگر فرق می‌کند. بحثآندو بحثآمادگی جسمانی است و مربیان بدنساز تیم بهتر می‌توانند به سوال شما جواب بدهند، حتی اگر حرف آندو درست باشد توقع هواداران از ملی‌پوشان بالاست و آندو باید سریع‌تر خودش را برساند، چون مردم از استقلال و پرسپولیس چیزی جز برد نمی‌خواهد. باشگاه امسال پول بازیکنان را به موقع پرداخت کرده و ما هم سعی کرده‌ایم چیزی کم نگذاریم و همه ما باید بدانیم هواداران توقع بالایی دارند و توقع مردم از ملی‌پوشان دو چندان است.

*بازیکن زیادی در جام‌جهانی بودند و همه آنها در لیگ‌های بزرگ اروپا می‌درخشند. فکر نمی‌کنید حر‌ف‌های آندو به نوعی توجیه یا بهانه باشد؟
فکر می‌کنم در حرف‌هایم هر دو طرف قضیه را گفتم. هوادار از ما بهترین عملکرد را می‌خواهد، چون در بهترین تیم ایران هستیم، اما نباید خود را با هیچ کشوری مقایسه کنیم، چون هیچ‌چیز ما شبیه خارج نیست. مصاحبه‌ای از تیری آنری می‌خواندم که گفته بود: «در این سال‌هایی که در لیگ برتر انگلیس بودم، ساعت ۱۰ شب لندن را ندیده بودم»، اما آیا بازیکنان ما هم ساعت ۱۰ شب تهران را نمی‌بینند؟ فرهنگ حرفه‌ای‌گری در فوتبال ما جا نیافتاده؛ آندو منظورش را نتوانسته برساند و شاید منظورش این بوده که از جام‌جهانی آمده‌ام و باید آماده‌تر باشم. به هر حال هواداران صبر زیادی ندارند و باید آماده‌تر باشیم تا صبر هواداران تمام نشود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز