خبرگزاری کار ایران

تورنمنت آذربایجان درس های زیادی داشت؛

قنبرپور: رقابت با تیم های اروپایی تجربه خوبی بود / در دفاع و دروازه عالی بودیم

قنبرپور: رقابت با تیم های اروپایی تجربه خوبی بود / در دفاع و دروازه عالی بودیم
کد خبر : ۱۷۳۸۰۷

در دقیقه ۶۵ داور مسابقه با گرفتن تصمیمی سخت گیرانه رضا کریمی را اخراج کرد و به همین دلیل حدود ۲۵ دقیقه مجبور به دفاع همه جانبه شدیم و با مقاومتی جانانه به قهرمانی رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در تورنمنت های بین المللی مانند کاسپین کاپ جمهوری آذربایجان و رقابت با تیم های اروپایی، تجربه خوبی بود.

به گزارش ایلنا، مصطفی قنبرپور گفت: دیدار فینال برابر ترکیه مانند تمامی بازی های فینال حساسیت خاص خود را داشت. در نیمه اول بر بازی تسلط کامل داشتیم و از بین چندین موقعیت در این نیمه توانستیم به یک گل برسیم.

وی اظهار کرد: در نیمه دوم تیم ترکیه برای جبران نتیجه به سمت دروازه ایران حملاتی را تدارک دید و در دقیقه ۶۵ داور مسابقه با گرفتن تصمیمی سخت گیرانه رضا کریمی را اخراج کرد و به همین دلیل در حدود ۲۵ دقیقه تیم مجبور به دفاع همه جانبه شد و با تغییر سیستم و درخشش دروازه بان و خط دفاعی تیم ایران، بازیکنان ترکیه نتوانستند به گل تساوی دست پیدا کند و به قهرمانی رسیدیم.

وی در مورد تورنمنت کاسپین کاپ گفت: این تورنمنت و رقابت با تیم های اروپایی درس های زیادی برای ما داشت و خوشبختانه در این مسابقات با به ثمر رساندن ۹ گل بهترین خط حمله و بدون دریافت هیچ گلی بهترین خط دفاعی این مسابقات لقب گرفتیم. ضمن اینکه دروازه بان تیم فرید نجات هم بدون دریافت هیچ گلی بهترین درازه بان این مسابقات شناخته شد.

تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی یک بر صفر برابر تیم ترکیه عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی کاسپین کاپ در جمهوری آذربایجان را کسب کرد.

در این دیدار که پنج شنبه شب در ورزشگاه بائیل شهر باکو برگزار شد، نیما مختاری در دقیقه ۱۹ گل برتری شاگردان مصطفی قنبرپور را به ثمر رساند.

تیم فوتبال نوجوانان(زیر ۱۶ سال) ایران در مرحله گروهی این مسابقات دو پیروزی متوالی برابر قرقیزستان(۳ بر صفر) و تیم زیر ۱۶ سال آذربایجان(۴ بر صفر) به دست آورد و در مرحله نیمه نهایی هم با یک گل برابر تیم زیر ۱۷ سال آذربایجان به پیروزی دست یافت.

در دیدار رده بندی این تورنمنت هم تیم زیر ۱۷ سال آذربایجان با ۴ گل تاجیکستان را شکست داد و عنوان سومی را از آن خود کرد.

تیم های ژاپن، بلغارستان، قرقیزستان، ازبکستان، گرجستان، آذربایجان(زیر ۱۶ سال)، قزاقستان و افغانستان به ترتیب به مقام های پنجم تا دوازدهم این رقابت ها دست یافتند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران خود را برای حضور در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا در تایلند آماده می کند که در این مسابقات تیم کشورمان در گروه چهارم با تیم های سوریه، عربستان و قطر هم گروه است.

دور نهایی این مسابقات از ۱۵ تا ۲۹ شهریور ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود و چهار تیم برتر این دوره مجوز حضور در جام جهانی زیر ۱۷سال ۲۰۱۵ شیلی را دریافت می کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز