خبرگزاری کار ایران

از سوی فدراسیون فوتبال؛

افاضلی مامور گزینش بازیکنان تیم امید شد

افاضلی مامور گزینش بازیکنان تیم امید شد
کد خبر : ۱۴۹۴۵۹

گفته می‌شود هومن افاضلی به همراه برخی از مربیان سابق تیم ملی جوانان بازیکنان رده امید را زیر نظر خواهند گرفت تا بهترین ها را برای تیم امید گزینش کنند.

در شرایطی که هنوز کادر فنی تیم امید مشخص نشده است، گویا فدراسیون فوتبال در نظر دارد از سرمربی سابق تیم امید برای انتخاب بازیکنان شایسته استفاده کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درحالی ‌که هنوز تکلیف انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید مشخص نیست، فدراسیون فوتبال قصد دارد اردوهای استعدادیابی تیم امید را بدون سرمربی برگزار کند!

ظاهرا قرار است هومن افاضلی به ‌عنوان مربی موقت فعلا اردوهای استعدادیابی را مدیریت کند. افاضلی زمانی که کارش را به‌عنوان سرمربی تیم زیر ۲۲ سال در بازی‌های عمان به پایان برد، اعلام کرد از این پس قصد دارد صرفا به ‌عنوان سرمربی کار کند و نفر دوم یا مربی موقت تیم‌های ملی نباشد، اما گفته می‌شود پس از مذاکره با فدراسیون فعلا مدیریت فنی تیم المپیک را پذیرفته است.

گفته می‌شود هومن افاضلی به همراه برخی از مربیان سابق تیم ملی جوانان بازیکنان رده امید را زیر نظر خواهند گرفت تا بهترین ها را برای تیم امید گزینش کنند. در حالی که هنوز وضعیت سرمربی تیم ملی امید مشخص نیست مسوولان فنی سابق این تیم قصد دارند تا از ۷۰ بازیکن برای انتخاب در تیم امید تست بگیرند!

در روزهایی که فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی این تیم امروز و فردا می‌کند، قرار است هومن افاضلی در ۳ مرحله از ۷۰ بازیکن در رده سنی امید تست بگیرد تا بازیکنان غربال ‌شده بتوانند در مراحل بعدی اردوی تیم امید حضور داشته باشند.

از فدراسیون فوتبال خبر می رسد، نلو وینگادای پرتغالی جدی ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال امید است که برای رسیدن به این تیم با چراغ سبز کارلوس کی روش هم روبرو شده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز