نگاهی به خدمات «باشگاه رانندگان اسنپ» در شش ماه گذشته
![نگاهی به خدمات «باشگاه رانندگان اسنپ» در شش ماه گذشته](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/QhSKFeESvi5s/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pp0uvEZrfYWh7otfNPZWXfo,/Snapp+Driver+Club.jpg)
همراهی با رانندگان همیشه در ذات اسنپ بوده و این سامانه از روز تولدش تلاش کرده به بهانههای مختلف خدماتی به اعضای ناوگانش ارائه دهد.
ایلنا، همراهی با رانندگان همیشه در ذات اسنپ بوده و این سامانه از روز تولدش تلاش کرده به بهانههای مختلف خدماتی به اعضای ناوگانش ارائه دهد. روزهای اولی که باشگاه رانندگان در قواره امروز نبود و بخش ثابتی نداشت، بودجه ماهیانهای به عنوان پاداش برای رانندگان در نظر گرفته بود و سعی میکرد از این راه حس خوب همراهی را به اعضای ناوگانش القا کند. با گذشت زمان و کامل شدن این بخش، کمپینهایی برای حمایت از رانندگان با رویکردهای مختلف راهاندازی شد که هر کدام به شکلی حامی آنها بود.
با اینکه هر کدام از این اقدامات شکل و شمایل خاص خودش را دارد اما در پس همهشان یک هدف مشترک است؛ اینکه رانندگانی که با این سامانه همکاری میکنند با تمام وجودشان حس کنند که اسنپ هوای آنها و خانوادههایشان را دارد و جایی هست که به درخواستها و نیازهایشان توجه میکند. «باشگاه رانندگان اسنپ» اما هنوز خیلی جوان است و راه درازی در پیش دارد. آنطور که روابط عمومی اسنپ میگوید، دستاندرکاران این باشگاه رویاهای زیادی برای آن دارند و هر روز ایدههای تازهتری برای هر چه بهتر شدن خدمات این بخش روی میز میگذارد.
آنها در ابتدای هر اقدام جدیدی نظر رانندگان را جویا میشوند تا بازخوردهای مثبت و منفیشان را چراغ راه قرار دهند و بر اساس خواستههای آنها تصمیم بگیرند که استفاده از چه امکانی را تمدید یا لغو کنند. اما باشگاه رانندگان اسنپ در شش ماه گذشته چه کمپینهای حمایتی داشته و چطور در مسیر خدمترسانی به اعضای ناوگان خود قدم برداشته است؟
اول؛ وام ۱۰میلیون تومانی
این کمپین باشگاه رانندگان در همکاری با یکی از بانکهای معتبر کشور امکان اعطای ۵۰وام ۱۰میلیون تومانی با کارمزد ۲درصد را برای کاربران راننده فعال در تهران فراهم کرد. این تسهیلات در اختیار کاربرانی قرار میگرفت که حداقل ۱۰امتیاز برای حضور در قرعهکشی کسب کرده باشند. طبق گزارش تیم عملیات اسنپ بیش از ۱۶هزار راننده در این کمپین شرکت کردند.
دوم؛ رالی در طرح
«رالی در طرح» مسابقهای جذاب برای کاربران راننده فعال در تهران بود که در محدودههای طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا برگزار میشود. از جمله قوانین این مسابقه میتوان به انجام یک سفر در محدوده طرح ترافیک اصلی و ۲سفر در طرح کنترل آلودگی هوا اشاره کرد. بیش از ۴۵هزار کاربر راننده از مسابقه «رالی در طرح» استقبال کردند که همین باعث شد باشگاه زمان اجرای کمپین را تمدید کند.
سوم؛ مسافر مهربانی
«مسافر مهربانی» ویژه ماه رمضان بود و با خاطرهنویسی مسافران پیش رفت. در این مسابقه رانندههای اسنپ روی صندلی عقب خوردوی خود قلم و کاغذ میگذاشتند و از مسافران خود میخواستند به رسم یادگار چند خطی بنویسند. کاربر راننده باید از یادگاری مسافر عکس میگرفت و برای کارشناسان تیم شبکههای اجتماعی ارسال میکرد. هر عکس یک شانس بُرد اضافه برای راننده بود و در نهایت به قید قرعه به ۷نفر از رانندگان هفتهای ۵۰۰هزار تومان جایزه نقدی تعلق میگرفت.
چهارم؛ شیرجه با نصف قیمت
در کمپین بلیت نیمبهای استخر که تا ۱۵شهریور سال جاری اعتبار داشت، باشگاه رانندگان شرایط ویژهای برای استفاده از خدمات بهترین استخرهای شهر را برای اعضای ناوگان اسنپ در سراسر ایران مهیا کرد. به این ترتیب تمامی رانندگان اسنپ به همراه خانواده خود میتوانستند بلیت نیمبها بگیرند و از امکانات موجود در بهترین استخرهای شهر خود استفاده کنند.
پنجم؛ تسهیلات خرید لوازم یدکی
جشنوارههای خرید لوازم یدکی، امکان خرید قطعات یدکی مختلف با تخفیفهای ویژه برای کاربران راننده فراهم میشود. این کمپینها معمولا در بازههای زمانی گوناگون و با اهداف مختلف از جمله خرید لوازم یدکی، لاستیک و غیره ایجاد میشود. هدف از راهاندازی این جشنوارهها حمایت از رانندگان و ارائه انواع خدمات خودرویی به آنهاست تا به این ترتیب در ارتقا وضعیت معیشتی رانندگان و همچنین افزایش رضایتمندی آنها نقش موثری ایفا کند.