خبرگزاری کار ایران

قرارگیری سرویس‌های ارزش افزوده در مدار مشتری‌مداری

قرارگیری سرویس‌های ارزش افزوده در مدار مشتری‌مداری
کد خبر : ۷۴۷۳۷۳

در حالیکه سیل تبلیغات این سرویس‌ها، آرامش جامعه و مشترکان موبایل را تحت تأثیر قرار داده است، همراه اول در اقدامی مشتری مدارانه جهت بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال، دست به چنین اقدامی زده است.

ایلنا؛ اپراتور اول در ابلاغی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارزش افزوده به مشترکان این اپراتور را از اعطای هر نوع جایزه در قالب قرعه‌کشی منع کرد.

در حالیکه سیل تبلیغات این سرویس‌ها، آرامش جامعه و مشترکان موبایل را تحت تأثیر قرار داده است، همراه اول در اقدامی مشتری مدارانه جهت بهبود کیفیت محتوا و خدمات دیجیتال، دست به چنین اقدامی زده است.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز