خبرگزاری کار ایران

تحقق عمده خواسته های شاپرک در حوزه مبارزه با پولشویی در ایران کیش

تحقق عمده خواسته های شاپرک در حوزه مبارزه با پولشویی در ایران کیش
کد خبر : ۱۵۲۷۰۴۶

بخش زیاد و قابل توجهی از خواسته های شاپرک از شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش، با فعالیت جدی در حوزه مبارزه با پولشویی محقق شده است.

مهدی آزاد رئیس اداره مبارزه با پولشویی ایران‌کیش گفت: درباره موضوعات مربوط به مبارزه با پولشویی، از یکسال گذشته اقدامات بسیار خوبی در سازمان اتفاق افتاده است. طرح هایی را در قالب قوانینِ شناسایی پایانه های مشکوک و رفتارهای مشکوک پذیرندگان پیاده سازی کردیم. یکی از حساسیت های ویژه شرکت و شاپرک، در مقوله تراکنش ها و پایانه های خارج از کشور است که طی ماه های اخیر با مدیریت این موضوع شاهد کاهش بسیار زیاد در اینگونه از تخلفات هستیم.

وی گفت: علاوه بر پشتیبانان ایران‌کیش که به صورت جدی موضوعات مشکوک در شبکه پرداخت را مدیریت می کنند، همکاران ما در همه اداره های این شرکت می توانند گزارش‌هایی را که در خصوص این موارد به گوششان میرسد با اداره مبارزه با پولشویی در میان بگذارند.

آزاد با اشاره به دوره های مختلف آموزشی مرتبط با پولشویی در ایران‌کیش افزود: دوره های آموزشی را به صوت اختصاصی برای پرسنل شرکت خود و پرسنل معرفی شده از شرکت های هدایت تراکنشی برگزار کرده و می کنیم، دراین دوره ها کلیات مبارزه با پولشویی، مخاطراتی که ممکن است این پدیده، برای سازمان ها از جمله شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش ایجاد کند را معرفی کرده و نحوه شناسایی و روش مقابله با آن ها را توضیح دادیم.

رئیس اداره مبارزه با پولشویی ایران‌کیش گفت: در سال جاری، باز هم به کمک همکارانمان در واحد عملیات، ریسک تعامل کاری با پذیرندگان را شناسایی و آن ها را در سازمان پیاده سازی کردیم. این موضوع، کمک زیادی به سازمان می‌کند، به این دلیل که قبل از ارائه هر گونه خدمتی به پذیرندگان این نکته مشخص می‌شود که پذیرنده در چه رده بندی قرار گرفته است؟ و بر اساس این رده بندی، شناسایی های لازم صورت می‌گیرد. یکی از نکات مهم در حوزه مبارزه با پولشویی در تمام سطوح ملی، شناسایی عامل خطر است. به واسطه اینکه ما با پذیرندگان به صورت مستقیم در ارتباط هستیم لازمه کار ما این است که شناسایی را به صورت دقیق انجام دهیم. این شناسایی ها باید در سه سطح انجام شود، سطح ساده، سطح معمولی و سطح مضاعف. با در اختیار داشتن ریسک تعامل کاری، ما می توانیم تشخیص دهیم که پذیرنده ما در چه رتبه ای قرار میگیرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز