خبرگزاری کار ایران

رونمایی از سرویس ارائه خدمات مالیاتی برای پذیرندگان ایران کیش

رونمایی از سرویس ارائه خدمات مالیاتی برای پذیرندگان ایران کیش
کد خبر : ۱۵۰۰۸۹۵

سرویس ارائه خدمات مالیاتی برای پذیرندگان شرکت کارت اعتباری ایران کیش در قالب همکاری با شرکت ماهر (معتمد اول هوشمند راهبر) رونمایی شد.

از این پس پذیرندگان دستگاه های اندرویدی ایران کیش می توانند فاکتورهای فروش و درآمدشان را به شکل صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی ارسال کنند.

علی کشوری شاد عضو هیئت مدیره ایران کیش درمورد امکان جدید دستگاه های این شرکت برای پذیرندگان گفت: طی همکاری مشترکی که با شرکت ماهر داشتیم از این پس دستگاه های ایران کیش، خدمات مالیاتی به مودیان و اصناف می دهد.

وی گفت: روی کارت خوان‌های اندرویدی ایران کیش، نرم افزاری متصل می شود که موئدی می تواند صدور فاکتور الکترونیکی داشته باشد؛ این موضوع هم باعث شفافیت و هم سبب رونق کسب و کار پذیرندگان خواهد شد. با این اوصاف ایران کیش از این طریق خدمت جدیدی به پذیرندگان خود ارائه می دهد که امیدواریم گسترش پیدا کرده و دستاوردهای خوبی برای شرکت داشته باشد.

کشوری تاکید کرد: با توجه به اینکه خدمت مورد نظر روی خود دستگاه ارائه می شود و پذیرنده نیاز به تهیه سیستم جدید یا مواردی مانند حسابداری ندارد، این موضوع یک مزیت برای پذیرندگان به شمار می‌آید.

تسهیلگری مالیاتی برای پذیرندگان

حمید حمیدی پور مدیرعامل شرکت معتمد اول هوشمند راهبر (ماهر) نیز اظهار داشت: موضوع سامانه مودیان یکسال و نیم است که در کشور مطرح شده و طبق قانون مصوب، اشخاص حقیقی و حقوقی الزام دارند تا از ابتدای دی ماه 1402 فاکتورهای فروش و درآمدشان تحت قالبی به عنوان صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی ارسال کنند، این موضوع برای یکسری از مشتریان در حوزه اصناف و مشاغل الزام آور شده است، از آنجایی که برای اصناف و مشاغل موضوع ارسال صورت حساب و کار با سامانه های نرم افزاری تا حدودی پیچیده بود، با مجموعه ایران کیش امکان جدیدی را پیش بردیم تا این مسئله را برای پذیرندگان ایران کیش تسهیل کنیم و به کمک اپلیکیشن اندرویدی که در مجموعه ماهر فراهم شده است و به دستگاه های ایران کیش متصل می شود نگرانی را از پذیرندگان برطرف کرده و در وقت آن ها صرفه جویی شود.

وی افزود: موئدیان حقیقی خاص و صاحبان اصناف و مشاغل می توانند، همزمان با پرداخت، تنها با چند کلیک، فاکتور فروش و درآمدشان را به صورت بسیار راحت به سامانه موئدیان نیز ارسال کنند، آنچه بین ما و مجموعه ایران کیش انجام شد یک تسهیلگر برای موئدیان مالیاتی است که بتوانند امور مربوطه را راحت و با سهولت انجام دهند، ضمن اینکه تمامی کارت‌خوان های اندرویدی شرکت ایران کیش این قابلیت را دارد. پذیرنده هایی که مشمول قانون مذکور می شوند و خودشان هم پذیرفتند که به سامانه موئدیان متصل شوند با اپلیکیشنی که روی کارت‌خوان اندرویدی ایران کیش قابل دسترس است، بدون هیچ کار اضافه با دقت و سرعت کافی و آنلاین فاکتورهای فروششان را به سازمان مالیاتی ارسال می کنند.

 

رونمایی از سرویس ارائه خدمات مالیاتی برای پذیرندگان ایران کیش

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز