رسانهها چگونه به موفقیت فیلم فروشنده پرداختند
کسب موفقیت فیلم فروشنده و گرفتن یک نخل طلا و یک جایزه برای بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه بازتاب گستردهای در رسانههای رسمی و غیررسمی داشت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، بسیاری از خبرگزاریهای اصلی کشور همچون ایلنا، ایسنا، مهر و فارس از همان ابتدای آغاز مراسم بهصورت زنده اختتامیه شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم کن را پوشش دادند.
تعدادی از روزنامههای صبح دوشنبه نیز بهرغم آنکه مراسم بسیار دیر وقت برگزار میشد؛ اما صفحه یک خود را تا اعلام نتایج باز نگاه داشتند و تمام یا بخشی از صفحه یک روز دوشنبه 3 خرداد را به کسب این موفقیت اختصاص دادند.
آرمان، ابتکار، اعتماد، بانی فیلم، ایران، راه مردم، آفتاب یزد، شهروند، دنیای اقتصاد، شرق، مردم سالاری، وقایع اتفاقیه، صبا، هفت صبح و قانون ازجمله روزنامههایی بودند که خبر موفقیت فیلم فروشنده در کن را بصورت گسترده و در صفحه یک پوشش دادند.