خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «عبور از کویر» برگزار می‌شود

نمایشگاه «عبور از کویر» برگزار می‌شود
کد خبر : ۱۵۳۷۱۷۷

نمایشگاه انفرادی «عبور از کویر» شامل نقاشی‌های علیرضا ناصر المعمار است، روز جمعه ۱۳ مهر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، «عبور از کویر» عنوان نمایشگاه نقاشی علیرضا ناصر المعمار است، که جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ در نگارخانه لاله گشایش می‌یابد. 

دنیای هنر دنیای انعکاس زیبایی‌هاست. هر اثر هنری که توسط خالق آن پدید می‌آید، سرگذشتی طولانی و متنوع دارد تا به تکامل برسد. نقاشی تصویر و تصور و تفسیر شاعرانگی‌هاست. هر هنرمند با بینش، کاوش، دیدگاه، دریافت‌ها و دستخط شخصی، اثر خود را معرفی و امضا می‌کند. 

محمدعلی سعیدی مدیر نگارخانه لاله درباره نمایشگاه حاضر گفت: این نمایشگاه، دستاورد سال‌ها تجربه نقاشی با تکنیک آبرنگ علیرضا ناصرالمعمار است که شامل دو بخش است.

بخش اول مجموعه آثار خلق شده از آخرین نمایشگاه در سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ که عمدتا واقعگرایانه و با تکنیک آبرنگ ساخته شده است و برخی تجارب متفاوت را نیز شامل می‌شود. . بخش دوم آثار مربوط به مجموعه «عبور از کویر» است. میل به عبور از واقعگرایی و به تصویر کشیدن جهان خواب‌ها و خیال‌ها به اشکال مختلف از سال‌ها قبل در کار این هنرمند به چشم می‌خورد. این بار با ایده‌ای روشن‌تر و انگیزه‌ای مضاعف به تصویرگری چشم اندازهای خیالی برخاسته از تجارب خوش و ناخوش سفرهای پر تعداد پرداخته و مجموعه عبور از کویر را رقم زده است.

در این مجموعه آثار با فرآیند، تکنیک‌ها و ابعاد متنوع کار شده و غرض بررسی تاثیر این تغییرات بر تجربه عملی، تاثیر بصری و نحوه برخورد مخاطب با اثر است. گالری لاله پیش از این میزبان دو نمایشگاه انفرادی از علیرضا ناصرالمعمار در سال‌های ۱۳۷۷ و ۱۳۷۹ بوده است.

آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه ۱۳مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور هنرمندان و دوستداران هنر در نگارخانه لاله برگزار می‌شود و نمایشگاه همه روزه از ۱۴تا ۲۲ مهر ماه ماه، شنبه تا چهارشنبه‌ها ساعت۹ تا ۱۷، پنج شنبه‌ها ۹ تا ۱۳ به غیر از ایام تعطیل دایرخواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز