خبرگزاری کار ایران

«زندگی و زندگی» برای اهالی رسانه و منتقدان روسیه به نمایش درآمد

«زندگی و زندگی» برای اهالی رسانه و منتقدان روسیه به نمایش درآمد
کد خبر : ۱۵۳۲۶۱۱

هدا مقدم‌منش بازیگر فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» در نشست خبری این فیلم در جشنواره فیلم بایکال روسیه شرکت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، هدا مقدم‌منش بازیگر نقش اصلی فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به دعوت جشنواره فیلم بایکال روسیه در مراسم افتتاحیه این فستیوال حاضر شد و همچنین در نشست خبری که پس از نمایش ساخته علی قوی‌تن برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی پس از نمایش این فیلم در سالن اصلی این جشنواره در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسیده بود «آیا داستان فیلم برگرفته از یک داستان واقعی است؟!» گفت: «ذهن آقای علی قوی‌تن به عنوان کارگردان پروژه به نوعی فلسفی است و وی همیشه سعی کرده در فیلم‌هایش فلسفه زندگی را بیان کند. این کارگردان داستان مورد نظرش را با مسائل جامعه تلفیق می‌کند و اصولا این رویه در مورد فیلمسازان فلسفی همیشه ثابت بوده است. سینمای روسیه فیلمساز خوبی به نام «آندری تارکوفسکی» داشته که او هم همیشه از ترکیب فلسفه و اجتماع برای فیلم‌هایش استفاده می‌کرده است.»

«زندگی و زندگی» امروز عصر نیز در یکی از سینماهای بزرگ شهر ایرکوتسک روسیه به نمایش درمی‌آید. علی قوی‌تن به دلیل حضور همزمان فیلمش در فستیوال فیلم ماربلا اسپانیا موفق به حضور در جشنواره روسی نشد. وی قرار است هفته آینده در زمان نمایش فیلمش در بخش مسابقه جشنواره ماربلا اسپانیا به این کشور سفر کند.

«زندگی و زندگی» که پخش جهانی آن از اوایل سال ۱۴۰۱ شروع شده تاکنون در جشنواره‌های بین‌المللی کشورهای مختلف دنیا از جمله بوسان کره جنوبی، مذهب روز ایتالیا، کازابلانکا مراکش و جشنواره هند به نمایش درآمده و جوایزی نیز دریافت کرده است. این فیلم پس از جشنواره ماربلا اسپانیا در جشنواره چنای هند نیز به نمایش در خواهد آمد. هدا مقدم‌منش سال گذشته برای بازی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر از جشنواره فیلم هند شده بود.

مهربان درویش‌زاده دیگر بازیگر اصلی «زندگی و زندگی» است.

عوامل اصلی پشت دوربین این پروژه عبارت هستند از: مدیر فیلمبرداری: حامد قوی‌تن، طراحی و ترکیب صدا: بهروز شهامت، طراح چهره‌پردازی: ندا مقدم‌منش، تدوین: مهدی حسینی‌وند، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، پخش بین‌الملل: علیرضا شاهرخی.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز