خبرگزاری کار ایران

توصیه به خانواده‌ها برای تماشای «در آغوش درخت»

توصیه به خانواده‌ها برای تماشای «در آغوش درخت»
کد خبر : ۱۵۲۲۴۶۱

ایمان کرمیان از چالش‌های جلوه‌های میدانی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» گفت و تأکید کرد: جلوه‌های ویژه می‌تواند روی جذب مخاطب تاثیر به سزایی بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایمان کرمیان مدیر جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» که از ۱۷ مرداد اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز کرده است، درباره حضور در این پروژه گفت: من به واسطه آشنایی قبلی‌ام با بابک خواجه‌پاشا کارگردان و سجاد نصراللهی نسب یکی از تهیه‌کنندگان از ابتدا کنار در این پروژه حضور داشتم. البته حضور از ابتدای کار قطعا بستگی به خواسته کارگردان و تهیه‌کننده دارد؛ در بعضی فیلم‌ها من از همان ابتدا و حتی در دورخوانی‌ها کنار فیلم حضور داشتم، در بعضی از فیلم‌ها هم در دقیقه نود همراه فیلم شدم. در فیلم  «در آغوش درخت» من بنا به مسئولیت دیگری که در فیلم داشتم، از ابتدای فیلم تا پایان جشنواره فجر 41 همراه دوستانم بودم.

وی ضمن اشاره به اینکه همواره در کارهایش تجربه‌گرا بوده، بیان کرد: الان مثال مشابه به ذهنم نمی‌آید ولی پیش از «در آغوش درخت» از این قبیل فیلم‌ها کار کرده بودم. در نتیجه با توجه به شناختی که از بابک خواجه‌پاشا داشتم، سعی کردم کار را به خواسته ایشان نزدیک کنم. ناگفته نماند جلوه‌های ویژه نسبت به موضوع فیلمنامه و خواسته کارگردان می‌تواند روی جذب مخاطب تاثیر به سزایی بگذارد؛ البته این موضوع به ژانر فیلم و رنج سنی مخاطبان هم بسیار بستگی دارد.

مدیر جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» ادامه داد: بیشتر هدف من این بود که بتوانم حس و باور سکانس را به مخاطب منتقل کنم و به خواسته و ایده کارگردان و فیلمنامه نزدیک شوم. در واقع سعی کردم خودم را با شرایط فیلم وفق دهم و نسبت به خواسته فیلمنامه کارم را به سرانجام برسانم.

کرمیان که اکثر کارنامه کاری‌اش را کارهای جنگی‌ پر کرده، درباره تجربه‌اش در دل طبیعت بکر فیلم «در آغوش درخت» اظهار کرد: کار در آن فضا بی‌نهایت لذت‌بخش بود و سعی می‌کردم متناسب با فضا کار را پیش ببرم. هر کاری قطعا لذت و سختی‌های خودش را دارد؛ ولی من در این سال‌ها بیشتر در ژانر جنگی کار کردم. فکر می‌کنم که نمی‌توانم یک ژانر را انتخاب کنم، چون هر کدام جذابیت خاص خودش را دارد.

وی درباره همکاری‌‌اش با کارگردان «در آغوش درخت» عنوان کرد: من و بابک خواجه‌پاشا در فیلم «موقعیت مهدی» و  «خورشید»  هم باهم همکاری کردیم و تقریبا هم سلیقه هستیم. در اینکار هم تعاملی بسیار خوبی با ایشان داشتم و بنا بر مسئولیت دیگرم در فیلم بسیار با هم همفکری می‌کردیم.

کرمیان درباره بزرگ‌ترین چالش‌ در طراحی جلوه‌های میدانی این فیلم تصریح کرد: از آنجا که «در آغوش درخت»  در ارومیه فیلمبرداری می‌شد، ما در طی کردن مسافت و رسیدن به لوکیشن‌ها چالش داشتیم. البته من همیشه‌ سعی می‌کنم با چالش‌ها کنار بیام و به نحو احسن کارم را انجام دهم.‌ خدا هم همواره در این راه به من کمک کرده که بتوانم چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارم.

مدیر جلوه‌های ویژه میدانی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» در پایان خاطرنشان کرد: از آنجا که بستر این فیلم خانواده و می‌توانم بگویم موضوع آن استحکام خانواده است، پس می‌تواند بسیار فیلم تاثیرگذاری باشد. همچنین بازی دو بازیگر کودک که به خوبی نقش آفرینی می‌کنند، کار را دیدنی‌تر کرده است.

فیلم سینمایی «درآغوش درخت» که فیلم محبوب منتقدان و اهالی رسانه نام گرفته، یک درام عاشقانه اجتماعی‌ است که مارال بنی آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی بازیگران آن را تشکیل می‌دهند. این اثر محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز