خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «رنگ- آرنگ»؛ به مناسبت روز جهانی کودک

نمایشگاه  «رنگ- آرنگ»؛ به مناسبت روز جهانی کودک
کد خبر : ۱۵۱۹۲۵۹

به مناسبت روز جهانی کودک، نمایشگاه نقاشی ماهور قدیم خانی برگزیده مسابقات جهانی ژاپن وگروهی کودکان با عنوان «رنگ- آرنگ» در نگارگذر خانه فرهنگ بهشت گشایش یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای عترت، نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان «رنگ- آرنگ» با هدف گرامیداشت روز جهانی کودک و تشویق کودکان به فراگیری هنر نقاشی بعد از ظهر دوشنبه ۲۹ مردادماه با حضور جمعی از کودکان و خانواده‌های آنان و هنردوستان تهرانی در نگارگذر بهشت افتتاح شد. 

بیش از ۶۰ اثر نقاشی منتخب در موضوعات و ابعاد مختلف از جمله ۵۰ در ۳۵ سانتی‌متر، یک در یک متر و… از حدود ۱۴ هنرجوی کودک نقاشی در این نگارگذر متعلق به مدیریت فرهنگی هنری منطقه دوازده در معرض دید علاقمندان گذاشته شده است. 

آثاری از ایلیا محمدی، م‌ها زاغری، راستین هژیر، امین عباس یعقوبی، سپهر کریمایی، آینازختم مردانی، صبا تحقیقی، نگین تقی‌زاده، مانلی مهدوی، سارا حقی، آوینا مهوار حسینی، دیانا سادات‌آل‌یاسین و ماهور قدیم‌خانی برگزیده برتر مسابقات نقاشی ژاپن در این نگارخانه به چشم می‌خورد. 

شایان ذکر است، نمایشگاه گروهی نقاشی کودکان «رنگ- آرنگ» محصول تلاش هنرآموزان پروانه محمدی جوینده دارای چندین ده سابقه تدریس، حضور و برگزیده درچندین جشنواره، کارگاه آموزشی تا پنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۹ تا ۱۹ در نگارگذر خانه فرهنگ بهشت واقع در تهران خ بهشت ضلع جنوبی پارک شهر مراجعه و یا با تلفن ۶۶۷۵۵۵۳۷، پذیرای اهل هنر به ویژه کودکان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز