خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید لامرد:

رشد و توسعه منطقه با تغییر مدیران اتفاق می‌افتد

رشد و توسعه منطقه با تغییر مدیران اتفاق می‌افتد
کد خبر : ۱۷۱۴۹۴

تغییر مدیران با مشی اعتدال گرایانه و اصلاح طلبانه نقطه عطفی برای رشد و توسعه منطقه خواهد بود / رشد و توسعه منطقه با تغییر مدیران منطقه با مشی اعتدال گرایانه و اصلاح طلبانه اتفاق می‌افتد.

همایش اقتصاد مقاومتی و توسعه فرهنگی به همت شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان لامرد در شامگاه سه شنبه همزمان با مبعثحضرت محمد(ص) با سخنرانی سید حسین مرعشی و با حضور جمعی از حامیان دولت تدبیر و امید در بخش‌های تابعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، رئیس شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید شهرستان لامرد که شامگاه روز سه شنبه در این همایش در جمع فعالان اصلاح طلب و اعتدال گرا سخن می‌گفت، به شاخص‌های این همایش در خردادماه اشاره کرد و افزود: خرداد ماه با مبعثحضرت ختمی مرتبت حضرت محمد(ص)، سالروز انتخاب دولت اصلاحات در ۲ خرداد ۷۶، سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، ۱۴ و ۱۵ خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین مردم علیه طاغوتیان همراه است و ۲۴ خرداد سال گذشته با خلق حماسهٔ سیاسی مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب دولت تدبیر و امید نیز نقطه عطفی برای رشد سیاسی و اجتماعی بود.

عبدالرضا منصوری بیان داشت: یک بار دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با خلق حماسهٔ سیاسی ۲۴ خرداد، ظرفیت و توانایی خود را با شناخت عمیق شاخص‌ها برگزید.

وی انتخاب دکتر روحانی را برگرداندن کشور به عقلانیت و اعتدال دانست و گفت: انتخاب دولت تدبیر و امید باعثشد که مردم زندگی شرافتمندانه‌ای را برای خود خواستار شوند.

رئیس شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید لامرد در ادامه بیان داشت: دولت دکتر روحانی باید مدیرانی را انتخاب نماید که به مشی اعتدال‌گرایانه و اصلاح طلبانه معتقد و پایبند باشند تا بتوانند به نوعی مجری سیاست‌های دولت باشند.

وی افزود: سخن اصلی و مشترک همهٔ ما این است که با روی کار آمدن دولت نباید مدیریت به دست کسانی سپرده شود که از حامیان دولت قبلی و از مدیران و اعضای ستادهای انتخاباتی دولت قبل باشند.

منصوری در ادامه سخنان خود در جمع فعالان ستاد انتخاباتی دولت تدبیر و امید شهرستان لامرد گفت: ضمن احترام به تمامی مدیران شاخص نیز تغییرات مد نظر با مشی اعتدال گرایانه و اصلاح طلبانه که مورد توجه پایمردان و راستگویان فارس است نیز شروع پرامیدی برای رشد و توسعه این منطقه خواهد بود.

وی در پایان افزود: صاحب نظران، کار‌شناسان و تمامی مردم در شهرستان لامرد می‌توانند با سامانه پیامکی ۵۰۰۰۲۰۶۰۰۰۷۰ با شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیرو امید لامرد در ارتباط باشند و از نشست‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های این ستاد مطلع گردند و نظرات و پیشنهادات خود را از این طریق برای ما ارسال کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز