خبرگزاری کار ایران

به همت مجمع خیران نخبه‌پرور فارس؛

بیش از ۱۴۰ دانش‌آموز مستعد برتر مورد تقدیر قرار گرفتند

بیش از ۱۴۰ دانش‌آموز مستعد برتر مورد تقدیر قرار گرفتند
کد خبر : ۱۵۴۷۳۴۸

آیین پایانی معرفی صاحبان استعدادهای برتر استان فارس در قالب چهارمین جشن دانش‌آموزی ربیع به همت مجمع خیران نخبه‌پرور فارس و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این دانش‌آموزان تجلیل شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، در این آیین حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان استان فارس و مدیرعامل مجمع خیران نخبه‌پرور فارس، فرشید قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، علیرضا فخارزاده مسئول واحد دانش آموزی مجمع خیران نخبه پرور فارس و شماری از مسئولین، چهره‌های دانشگاهی استان، خیران نیک‌اندیش و دانش‌‌آموزان و خانواده‌هایشان حضور داشتند. 

در این دوره از جایزه، ۵۱۰ دانش‌آموز شناسایی و یا معرفی شده بودند که پس از داوری بیش از ۱۴۰ نفر در زمینه‌های مختلف برگزیده شدند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در این آیین با اشاره به اهمیت هویت گفت: تصمیم گیری، حل مساله، برقراری ارتباط، تصویری سازی دهنی و کنترل هیجانات از جمله عوامل موثر در هویت‌یابی است. 

وی افزود: هویت این گونه نیست که ایستا باشد بلکه هویت ما در لحظه در حال تکمیل است. 

در این مراسم در قالب «جایزه زنده‌یاد جواد بهبودیان، جایزه زنده یاد پرفسور رضا امیدبیگی، جایزه پرفسور سیدحبیب فیروزآبادی، جایزه مهرماه هاتف، جایز زنده‌ یاد طناز خوشخوی، جایزه زنده‌یاد فرزاد خوشخوی، جایزه زنده‌یاد حاج محمد جویبار، جایزه سرلشکر شهید عباس دوران، جایزه زنده‌یاد سکینه منزه، جایزه زنده یاد زیور سامیان، جایزه مهندس عبدالعزیز تصور، جایزه مهندس فریدون فرقانی، جایزه استاد غلامرضا ذوالانواری، جایزه استاد حمیدرضا ذوالانواری، جایزه زنده‌یاد فاطمه صمیمی، جایزه امید در نجوم و جایزه نسیم نو» بیش از ۱۴۰ دانش‌‌آموز مستعد برتر در رشته‌های مختلف برگزیده و تقدیر شدند. 

اجرای برنامه‌های توانمندسازی این برگزیدگان بزودی آغاز و حداقل به مدت یک سال انجام خواهد شد. 

اجرای موسیقی اصیل ایرانی و پرده‌برداری از پوستر پنجمین دوره جایزه دانش‌آموزی ربیع از دیگر بخش‌های این آیین بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز